Avatar billede hnto Nybegynder
16. maj 2011 - 10:39 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Mid funktion HASTER

jeg har en access database hvor der er en mid funktion i en forespørgsel. Den har altid virket men her til morgen vil access ikke køre denne mere. Den skriver "undefined function MID in expression". Hvis vi laver en blank database kan jeg godt bruge MID funktionen. Jeg troede det var noget med at den måske havde smidt nogle af de object referencer man kan sætte via VBA - TOOLS - REFERENCES.

haster virkelig da det er en vigtig database.....
Avatar billede Slettet bruger
16. maj 2011 - 10:44 #1
har du kigget i referencer, for du har ret i at det nok er der det er galt!~)
Avatar billede supertekst Ekspert
16. maj 2011 - 10:45 #2
Har du checket, at der ikke er fejl/mangler i referencer?
Avatar billede hnto Nybegynder
16. maj 2011 - 10:47 #3
jeg har jo ikke fjernet noget i databasen eller progranmmet så den må selv have smidt det hvis der "mangler" noget.

er referencer knyttet til programmet eller databasen ?

hvad hedder den reference der styrer MID ?
Avatar billede hnto Nybegynder
16. maj 2011 - 10:55 #4
vi prøvede at hente en backup der var nogle dage gammel og her fungerede det, så der må være et eller andet galt
Avatar billede hnto Nybegynder
16. maj 2011 - 11:01 #5
fandt fejlen.... det var som jeg antog nogle referencer.. :-)
Avatar billede hnto Nybegynder
16. maj 2011 - 11:02 #6
d