Avatar billede krukken Juniormester
15. maj 2011 - 16:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kopiere filer til Citrix-server

Jeg er helt ny i Citrix-serveren verdenen, men jeg har et stort problem, som jeg meget gerne vil have løst.

Jeg vil nemlig meget gerne kopiere en fil fra min lokale maskine til en Citrix-server, så jeg kan bruge den der. Jeg kan ikke finde "My Computer", så jeg tror ikke, at den er til rådighed:(

Nogen der har en ide, eller som ved hvordan jeg får overført filen?
Avatar billede m_soender Nybegynder
15. maj 2011 - 21:02 #1
Når du er logget på Citrix så prøv med \\client\c$ det virker på de installationer af citrix jeg har arbejdet på, men det kan formentlig godt være en sikkerheds politik der afgøre det.
Avatar billede krukken Juniormester
02. juni 2011 - 18:42 #2
Det var desværre ikke muligt:( Jeg fandt ud af, at tidligere bruger havde brugt dropbox til at overføre filerne. Det er godt nok amatør-agtigt. Mit første indtryk af Citrix er ikke vildt godt.
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
15. september 2011 - 16:01 #3
Undskyld jeg svare på et lidt gammelt indlæg.
Det er fordi i på jeres citrix server har nægtet at tage filer med over fra ens lokale computer.

Det kan ændres på jeres citrix servere.