Avatar billede orkiderejser Novice
14. maj 2011 - 13:08 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

CPU arbejder ca 100%

Hej eksperter.
Min gamle bærbare kører mega langsomt. Den skal nu bruges til Adobes programmer.
Er der en venlig sjæl der kan hjælpe. :-)

Jeg har kørt CCleaner og derefter skannet med Malwarebytes. (14 timer).

Mvh
Jan

Log fra Malwarebytes:

Malwarebytes' Anti-Malware 1.50.1.1100
www.malwarebytes.org

Database version: 6568

Windows 5.1.2600 Service Pack 3
Internet Explorer 8.0.6001.18702

mbam-log-2011-05-14 (07-28-55).txt

Skanningstype: Fuldstændig skanning (C:\|D:\|)
Objekter skannet: 321597
Tid gået: 14 time(e), 0 minut(ter), 41 sekund(er)

Hukommelses Processorer Inficeret: 0
Hukommelses Moduler Inficeret: 0
Registreringsdatabasenøgler Inficeret: 0
Registreringsdatabaseværdier Inficeret: 0
Registreringsdatabasedata Objekter Inficeret: 0
Inficerede Mapper: 0
Inficerede Filer: 1

Hukommelses Processorer Inficeret:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Hukommelses Moduler Inficeret:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabasenøgler Inficeret:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabaseværdier Inficeret:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabasedata Objekter Inficeret:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Inficerede Mapper:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Inficerede Filer:
c:\programmer\Adobe\adobe flash cs4\flash_cs4_crack.exe (PUP.Hacktool.Patcher) -> Quarantined and deleted successfully.
Avatar billede chalde Seniormester
14. maj 2011 - 13:44 #1
Hvis du skal bruge maskinen til Adobe-programmer og vil undgå virus, så er det måske en god idé at betale for dem (den crack er jo ikke kommet ind af sig selv).

Så umiddelbart har det lykkedes dig at bringe dig selv i fedtefadet gennem tyveri. Min holdning er derfor at du selv må ligge og rode med det, men det kunne være der kom en med en anden holdning forbi tråden.
Avatar billede orkiderejser Novice
14. maj 2011 - 13:48 #2
Beklager, men vi har betalt for programmerne fra vi startede med CS2.
Så dine påstande kan du godt holde for dig selv.
Avatar billede orkiderejser Novice
14. maj 2011 - 13:51 #3
Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Acer\eManager\anbmServ.exe
C:\Programmer\Kaspersky Lab\Kaspersky PURE\avp.exe
c:\Programmer\WIDCOMM\Bluetooth-software\bin\btwdins.exe
C:\Programmer\Fælles filer\InfoWatch\CryptoStorage\ProtectedObjectsSrv.exe
C:\Programmer\Java\jre6\bin\jqs.exe
C:\Programmer\Fælles filer\LightScribe\LSSrvc.exe
C:\xampp\mysql\bin\mysqld-nt.exe
C:\WINDOWS\system32\SearchIndexer.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\AGRSMMSG.exe
C:\acer\epm\epm-dm.exe
C:\Programmer\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\Distillr\Acrotray.exe
C:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE
C:\Programmer\r\CyberLink\PowerDVD\PDVDServ.exe
C:\WINDOWS\system32\igfxtray.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Java\Java Update\jusched.exe
C:\Programmer\Kaspersky Lab\Kaspersky PURE\avp.exe
C:\PROGRA~1\LAUNCH~1\LManager.exe
C:\WINDOWS\system32\hkcmd.exe
C:\Programmer\DivX\DivX Update\DivXUpdate.exe
C:\Programmer\DivX\DivX Plus Web Player\DDmService.exe
C:\Programmer\WinZip\WZQKPICK.EXE
C:\Programmer\Windows Desktop Search\WindowsSearch.exe
C:\Programmer\WIDCOMM\Bluetooth-software\BTTray.exe
C:\Programmer\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\Programmer\Kaspersky Lab\Kaspersky PURE\klwtblfs.exe
C:\Documents and Settings\Orkiderejser\Dokumenter\Hentede filer\HiJackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.orkiderejser.dk/
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: Increase performance and video formats for your HTML5 <video> - {326E768D-4182-46FD-9C16-1449A49795F4} - C:\Programmer\DivX\DivX Plus Web Player\npdivx32.dll
O2 - BHO: IEVkbdBHO - {59273AB4-E7D3-40F9-A1A8-6FA9CCA1862C} - C:\Programmer\Kaspersky Lab\Kaspersky PURE\ievkbd.dll
O2 - BHO: Use the DivX Plus Web Player to watch web videos with less interruptions and smoother playback on supported sites - {593DDEC6-7468-4cdd-90E1-42DADAA222E9} - C:\Programmer\DivX\DivX Plus Web Player\npdivx32.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - C:\Programmer\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar_32.dll
O2 - BHO: Adobe PDF Conversion Toolbar Helper - {AE7CD045-E861-484f-8273-0445EE161910} - C:\Programmer\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Notifier BHO - {AF69DE43-7D58-4638-B6FA-CE66B5AD205D} - C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\5.2.4204.1700\swg.dll
O2 - BHO: Google Dictionary Compression sdch - {C84D72FE-E17D-4195-BB24-76C02E2E7C4E} - C:\Programmer\Google\Google Toolbar\Component\fastsearch_B7C5AC242193BB3E.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Programmer\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O2 - BHO: link filter bho - {E33CF602-D945-461A-83F0-819F76A199F8} - C:\Programmer\Kaspersky Lab\Kaspersky PURE\klwtbbho.dll
O2 - BHO: JQSIEStartDetectorImpl - {E7E6F031-17CE-4C07-BC86-EABFE594F69C} - C:\Programmer\Java\jre6\lib\deploy\jqs\ie\jqs_plugin.dll
O3 - Toolbar: Adobe PDF - {47833539-D0C5-4125-9FA8-0819E2EAAC93} - C:\Programmer\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll
O3 - Toolbar: Google Toolbar - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - C:\Programmer\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar_32.dll
O4 - HKLM\..\Run: [AGRSMMSG] AGRSMMSG.exe
O4 - HKLM\..\Run: [EPM-DM] c:\acer\epm\epm-dm.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ePowerManagement] C:\Acer\ePM\ePM.exe boot
O4 - HKLM\..\Run: [Acrobat Assistant 7.0] "C:\Programmer\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\Distillr\Acrotray.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMan] SOUNDMAN.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [RemoteControl] C:\Programmer\r\CyberLink\PowerDVD\PDVDServ.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PHIME2002ASync] C:\WINDOWS\system32\IME\TINTLGNT\TINTSETP.EXE /SYNC
O4 - HKLM\..\Run: [PHIME2002A] C:\WINDOWS\system32\IME\TINTLGNT\TINTSETP.EXE /IMEName
O4 - HKLM\..\Run: [IgfxTray] C:\WINDOWS\system32\igfxtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Programmer\Fælles filer\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [AVP] "C:\Programmer\Kaspersky Lab\Kaspersky PURE\avp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [MSPY2002] C:\WINDOWS\system32\IME\PINTLGNT\ImScInst.exe /SYNC
O4 - HKLM\..\Run: [LManager] C:\PROGRA~1\LAUNCH~1\LManager.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LaunchApp] Alaunch
O4 - HKLM\..\Run: [IMJPMIG8.1] "C:\WINDOWS\IME\imjp8_1\IMJPMIG.EXE" /Spoil /RemAdvDef /Migration32
O4 - HKLM\..\Run: [HP Software Update] "C:\Programmer\Hewlett-Packard\HP Software Update\HPWuSchd2.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [HotKeysCmds] C:\WINDOWS\system32\hkcmd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [DivXUpdate] "C:\Programmer\DivX\DivX Update\DivXUpdate.exe" /CHECKNOW
O4 - HKLM\..\Run: [DivX Download Manager] "C:\Programmer\DivX\DivX Plus Web Player\DDmService.exe" start
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - Global Startup: Adobe Acrobat Speed Launcher.lnk = ?
O4 - Global Startup: WinZip Quick Pick.lnk = C:\Programmer\WinZip\WZQKPICK.EXE
O4 - Global Startup: Windows-pc-søgning.lnk = C:\Programmer\Windows Desktop Search\WindowsSearch.exe
O4 - Global Startup: BTTray.lnk = ?
O4 - Global Startup: Adobe Gamma.lnk = ?
O8 - Extra context menu item: Convert link target to Adobe PDF - res://C:\Programmer\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIECapture.html
O8 - Extra context menu item: Convert link target to existing PDF - res://C:\Programmer\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppend.html
O8 - Extra context menu item: Convert selected links to Adobe PDF - res://C:\Programmer\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIECaptureSelLinks.html
O8 - Extra context menu item: Convert selected links to existing PDF - res://C:\Programmer\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppendSelLinks.html
O8 - Extra context menu item: Convert selection to Adobe PDF - res://C:\Programmer\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIECapture.html
O8 - Extra context menu item: Convert selection to existing PDF - res://C:\Programmer\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppend.html
O8 - Extra context menu item: Convert to Adobe PDF - res://C:\Programmer\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIECapture.html
O8 - Extra context menu item: Convert to existing PDF - res://C:\Programmer\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppend.html
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Føj til Anti-Banner - C:\Programmer\Kaspersky Lab\Kaspersky PURE\ie_banner_deny.htm
O8 - Extra context menu item: Send til &Bluetooth - c:\Programmer\WIDCOMM\Bluetooth-software\btsendto_ie_ctx.htm
O9 - Extra button: &Virtuelt tastatur - {4248FE82-7FCB-46AC-B270-339F08212110} - C:\Programmer\Kaspersky Lab\Kaspersky PURE\klwtbbho.dll
O9 - Extra button: URL-&kontrol - {CCF151D8-D089-449F-A5A4-D9909053F20F} - C:\Programmer\Kaspersky Lab\Kaspersky PURE\klwtbbho.dll
O10 - Broken Internet access because of LSP provider 'c:\programmer\bonjour\mdnsnsp.dll' missing
O16 - DPF: {0CCA191D-13A6-4E29-B746-314DEE697D83} (Facebook Photo Uploader 5) - http://upload.facebook.com/controls/FacebookPhotoUploader5.cab
O16 - DPF: {4F2A3649-7A9F-4950-9C31-409FAC6FC7C8} (IssueUtilCtrl Class) - https://danid.dk/csp/authenticode/csp.exe
O16 - DPF: {54BE6B6F-3056-470B-97E1-BB92E051B6C4} - http://h20264.www2.hp.com/ediags/dd/install/HPDriverDiagnosticsxp2k.cab
O16 - DPF: {6E32070A-766D-4EE6-879C-DC1FA91D2FC3} (MUWebControl Class) - http://www.update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/muweb_site.cab?1193756330703
O16 - DPF: {B1E2B96C-12FE-45E2-BEF1-44A219113CDD} (SABScanProcesses Class) - http://www.superadblocker.com/activex/sabspx.cab
O16 - DPF: {D216644A-C6DB-49D9-BBCF-D38FE7991BF2} - https://udstedelse.certifikat.tdc.dk/csp/authenticode/tdccsp-0506.exe
O16 - DPF: {D821DC4A-0814-435E-9820-661C543A4679} (CRLDownloadWrapper Class) - http://drmlicense.one.microsoft.com/crlupdate/en/crlocx.ocx
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.danskebank.dk/html/activex/e-Safekey/DB/e-Safekey.cab
O16 - DPF: {E2883E8F-472F-4FB0-9522-AC9BF37916A7} - http://platformdl.adobe.com/NOS/getPlusPlus/1.6/gp.cab
O20 - AppInit_DLLs: C:\PROGRA~1\KASPER~1\KASPER~1\kloehk.dll, C:\PROGRA~1\KASPER~1\KASPER~1\mzvkbd3.dll
O23 - Service: Adobe LM Service - Adobe Systems - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe Systems Shared\Service\Adobelmsvc.exe
O23 - Service: Notebook Manager Service (anbmService) - OSA Technologies Inc. - C:\Acer\eManager\anbmServ.exe
O23 - Service: Apache2.2 - Apache Software Foundation - C:\xampp\apache\bin\apache.exe
O23 - Service: Kaspersky PURE (AVP) - Kaspersky Lab - C:\Programmer\Kaspersky Lab\Kaspersky PURE\avp.exe
O23 - Service: Bluetooth Service (btwdins) - Broadcom Corporation. - c:\Programmer\WIDCOMM\Bluetooth-software\bin\btwdins.exe
O23 - Service: CryptoStorage control service (CSObjectsSrv) - Infowatch - C:\Programmer\Fælles filer\InfoWatch\CryptoStorage\ProtectedObjectsSrv.exe
O23 - Service: FLEXnet Licensing Service - Acresso Software Inc. - C:\Programmer\Fælles filer\Macrovision Shared\FLEXnet Publisher\FNPLicensingService.exe
O23 - Service: Google Software Updater (gusvc) - Google - C:\Programmer\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\InstallShield\Driver\1150\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: Java Quick Starter (JavaQuickStarterService) - Sun Microsystems, Inc. - C:\Programmer\Java\jre6\bin\jqs.exe
O23 - Service: LightScribeService Direct Disc Labeling Service (LightScribeService) - Hewlett-Packard Company - C:\Programmer\Fælles filer\LightScribe\LSSrvc.exe
O23 - Service: mysql - Unknown owner - C:\xampp\mysql\bin\mysqld-nt.exe
O23 - Service: XAMPP Service (XAMPP) - Unknown owner - C:\xampp\service.exe

--
End of file - 11452 bytes
Avatar billede zexpy Nybegynder
14. maj 2011 - 14:10 #4
Jeg tror han hentyder til:
Inficerede Filer:
c:\programmer\Adobe\adobe flash cs4\flash_cs4_crack.exe (PUP.Hacktool.Patcher) -> Quarantined and deleted successfully.

Jeg ville nok bare foretage en format c:...
Avatar billede orkiderejser Novice
14. maj 2011 - 14:41 #5
Jeg har CS4 som version på original cd så hvor det skulle komme fra ville jeg da også godt vide.
Der må være andre måder end format C
Jeg har så store mængder af billeder liggende på harddisken og med den hastighed den har vil det være en yderst langsomlig adfære.

Mvh
Jan
14. maj 2011 - 16:55 #6
*Enig* med #4 - altså filen
\flash_cs4_crack.exe er vel ikke bare kommet helt af sig selv ??? *S*
14. maj 2011 - 17:02 #7
... du har også en del unødvendig elementer i din opstart - derfor oprydning ->

Afinstall
* Windows Search
* Google Software Updater
* ...

---

Kør en scanning med Hijackthis,
Du får herunder nogle filer, som du skal fixe. Det, du skal gøre, er at sætte et flueben ud for disse filer. Når du har gjort det, så lukker du alle andre vinduer ned. Det er meget vigtigt at det eneste vindue, som er åbent er HijackThis vinduet. Husk også at lukke dette vindue, når du har markeret filerne. Nu må du fixe. Klik på Fix checked.

Det er disse, som skal fixes:

O2 - BHO: Increase performance and video formats for your HTML5 <video> - {326E768D-4182-46FD-9C16-1449A49795F4} - C:\Programmer\DivX\DivX Plus Web Player\npdivx32.dll
O2 - BHO: Use the DivX Plus Web Player to watch web videos with less interruptions and smoother playback on supported sites - {593DDEC6-7468-4cdd-90E1-42DADAA222E9} - C:\Programmer\DivX\DivX Plus Web Player\npdivx32.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - C:\Programmer\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar_32.dll
O2 - BHO: Adobe PDF Conversion Toolbar Helper - {AE7CD045-E861-484f-8273-0445EE161910} - C:\Programmer\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Notifier BHO - {AF69DE43-7D58-4638-B6FA-CE66B5AD205D} - C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\5.2.4204.1700\swg.dll
O2 - BHO: Google Dictionary Compression sdch - {C84D72FE-E17D-4195-BB24-76C02E2E7C4E} - C:\Programmer\Google\Google Toolbar\Component\fastsearch_B7C5AC242193BB3E.dll
O3 - Toolbar: Adobe PDF - {47833539-D0C5-4125-9FA8-0819E2EAAC93} - C:\Programmer\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll
O3 - Toolbar: Google Toolbar - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - C:\Programmer\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar_32.dll
O4 - HKLM\..\Run: [Acrobat Assistant 7.0] "C:\Programmer\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\Distillr\Acrotray.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [RemoteControl] C:\Programmer\r\CyberLink\PowerDVD\PDVDServ.exe

O4 - HKLM\..\Run: [DivXUpdate] "C:\Programmer\DivX\DivX Update\DivXUpdate.exe" /CHECKNOW
O4 - HKLM\..\Run: [DivX Download Manager] "C:\Programmer\DivX\DivX Plus Web Player\DDmService.exe" start

O4 - Global Startup: Adobe Acrobat Speed Launcher.lnk = ?
O4 - Global Startup: WinZip Quick Pick.lnk = C:\Programmer\WinZip\WZQKPICK.EXE
O4 - Global Startup: Windows-pc-søgning.lnk = C:\Programmer\Windows Desktop Search\WindowsSearch.exe

O4 - Global Startup: Adobe Gamma.lnk = ?

Genstart normalt...

---

Hvordan kører PC'en så nu ?

---

http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/ (Specielt punktet [Register]...)

http://www.alt-til-windows.dk/?Artikler/CCleaner-GuideTilOptimeringAfVista/763

---

...store mængder af billeder liggende på harddisken... - mon du burde flytte disse over på et andet medie/extern HD for at gi' lidt luft ?

---
Avatar billede orkiderejser Novice
15. maj 2011 - 10:03 #8
Hej Karise_larry

Jeg kan da ikke lukke det sidste vindue ned, før jeg trykker på Fix checked.
Ellers har det ikke hjulpet endnu.
Jeg har lavet en ny scanning som jeg stoppede efter 11 timer.
Nu er jeg ved at køre en kontrol af disken, men det tager lang tid.
Efterfølgende havde jeg tænkt at køre en defragmentering af C:\
15. maj 2011 - 10:17 #9
Stik mig gerne en frisk log fra HiJackThis bagefter...

En [CHKDSK] kunne nok være pænt sundt *S* ...
Avatar billede orkiderejser Novice
16. maj 2011 - 10:11 #10
Så blev den færdig med CHKDSK :-)

Den nye HiJackThis er her:

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Acer\eManager\anbmServ.exe
C:\Programmer\Kaspersky Lab\Kaspersky PURE\avp.exe
c:\Programmer\WIDCOMM\Bluetooth-software\bin\btwdins.exe
C:\Programmer\Fælles filer\InfoWatch\CryptoStorage\ProtectedObjectsSrv.exe
C:\Programmer\Java\jre6\bin\jqs.exe
C:\Programmer\Fælles filer\LightScribe\LSSrvc.exe
C:\xampp\mysql\bin\mysqld-nt.exe
C:\WINDOWS\AGRSMMSG.exe
C:\acer\epm\epm-dm.exe
C:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE
C:\WINDOWS\system32\igfxtray.exe
C:\WINDOWS\system32\SearchIndexer.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Java\Java Update\jusched.exe
C:\Programmer\Kaspersky Lab\Kaspersky PURE\avp.exe
C:\PROGRA~1\LAUNCH~1\LManager.exe
C:\WINDOWS\system32\hkcmd.exe
C:\Programmer\WIDCOMM\Bluetooth-software\BTTray.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\Documents and Settings\Orkiderejser\Skrivebord\HiJackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.orkiderejser.dk/
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: IEVkbdBHO - {59273AB4-E7D3-40F9-A1A8-6FA9CCA1862C} - C:\Programmer\Kaspersky Lab\Kaspersky PURE\ievkbd.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Programmer\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O2 - BHO: link filter bho - {E33CF602-D945-461A-83F0-819F76A199F8} - C:\Programmer\Kaspersky Lab\Kaspersky PURE\klwtbbho.dll
O2 - BHO: JQSIEStartDetectorImpl - {E7E6F031-17CE-4C07-BC86-EABFE594F69C} - C:\Programmer\Java\jre6\lib\deploy\jqs\ie\jqs_plugin.dll
O4 - HKLM\..\Run: [AGRSMMSG] AGRSMMSG.exe
O4 - HKLM\..\Run: [EPM-DM] c:\acer\epm\epm-dm.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ePowerManagement] C:\Acer\ePM\ePM.exe boot
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMan] SOUNDMAN.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [PHIME2002ASync] C:\WINDOWS\system32\IME\TINTLGNT\TINTSETP.EXE /SYNC
O4 - HKLM\..\Run: [PHIME2002A] C:\WINDOWS\system32\IME\TINTLGNT\TINTSETP.EXE /IMEName
O4 - HKLM\..\Run: [IgfxTray] C:\WINDOWS\system32\igfxtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Programmer\Fælles filer\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [AVP] "C:\Programmer\Kaspersky Lab\Kaspersky PURE\avp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [MSPY2002] C:\WINDOWS\system32\IME\PINTLGNT\ImScInst.exe /SYNC
O4 - HKLM\..\Run: [LManager] C:\PROGRA~1\LAUNCH~1\LManager.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LaunchApp] Alaunch
O4 - HKLM\..\Run: [IMJPMIG8.1] "C:\WINDOWS\IME\imjp8_1\IMJPMIG.EXE" /Spoil /RemAdvDef /Migration32
O4 - HKLM\..\Run: [HotKeysCmds] C:\WINDOWS\system32\hkcmd.exe
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - Global Startup: BTTray.lnk = ?
O8 - Extra context menu item: Convert link target to Adobe PDF - res://C:\Programmer\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIECapture.html
O8 - Extra context menu item: Convert link target to existing PDF - res://C:\Programmer\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppend.html
O8 - Extra context menu item: Convert selected links to Adobe PDF - res://C:\Programmer\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIECaptureSelLinks.html
O8 - Extra context menu item: Convert selected links to existing PDF - res://C:\Programmer\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppendSelLinks.html
O8 - Extra context menu item: Convert selection to Adobe PDF - res://C:\Programmer\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIECapture.html
O8 - Extra context menu item: Convert selection to existing PDF - res://C:\Programmer\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppend.html
O8 - Extra context menu item: Convert to Adobe PDF - res://C:\Programmer\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIECapture.html
O8 - Extra context menu item: Convert to existing PDF - res://C:\Programmer\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppend.html
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Føj til Anti-Banner - C:\Programmer\Kaspersky Lab\Kaspersky PURE\ie_banner_deny.htm
O8 - Extra context menu item: Send til &Bluetooth - c:\Programmer\WIDCOMM\Bluetooth-software\btsendto_ie_ctx.htm
O9 - Extra button: &Virtuelt tastatur - {4248FE82-7FCB-46AC-B270-339F08212110} - C:\Programmer\Kaspersky Lab\Kaspersky PURE\klwtbbho.dll
O9 - Extra button: URL-&kontrol - {CCF151D8-D089-449F-A5A4-D9909053F20F} - C:\Programmer\Kaspersky Lab\Kaspersky PURE\klwtbbho.dll
O10 - Broken Internet access because of LSP provider 'c:\programmer\bonjour\mdnsnsp.dll' missing
O16 - DPF: {0CCA191D-13A6-4E29-B746-314DEE697D83} (Facebook Photo Uploader 5) - http://upload.facebook.com/controls/FacebookPhotoUploader5.cab
O16 - DPF: {4F2A3649-7A9F-4950-9C31-409FAC6FC7C8} (IssueUtilCtrl Class) - https://danid.dk/csp/authenticode/csp.exe
O16 - DPF: {54BE6B6F-3056-470B-97E1-BB92E051B6C4} - http://h20264.www2.hp.com/ediags/dd/install/HPDriverDiagnosticsxp2k.cab
O16 - DPF: {6E32070A-766D-4EE6-879C-DC1FA91D2FC3} (MUWebControl Class) - http://www.update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/muweb_site.cab?1193756330703
O16 - DPF: {B1E2B96C-12FE-45E2-BEF1-44A219113CDD} (SABScanProcesses Class) - http://www.superadblocker.com/activex/sabspx.cab
O16 - DPF: {D216644A-C6DB-49D9-BBCF-D38FE7991BF2} - https://udstedelse.certifikat.tdc.dk/csp/authenticode/tdccsp-0506.exe
O16 - DPF: {D821DC4A-0814-435E-9820-661C543A4679} (CRLDownloadWrapper Class) - http://drmlicense.one.microsoft.com/crlupdate/en/crlocx.ocx
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.danskebank.dk/html/activex/e-Safekey/DB/e-Safekey.cab
O16 - DPF: {E2883E8F-472F-4FB0-9522-AC9BF37916A7} - http://platformdl.adobe.com/NOS/getPlusPlus/1.6/gp.cab
O20 - AppInit_DLLs: C:\PROGRA~1\KASPER~1\KASPER~1\mzvkbd3.dll,C:\PROGRA~1\KASPER~1\KASPER~1\kloehk.dll
O23 - Service: Adobe LM Service - Adobe Systems - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe Systems Shared\Service\Adobelmsvc.exe
O23 - Service: Notebook Manager Service (anbmService) - OSA Technologies Inc. - C:\Acer\eManager\anbmServ.exe
O23 - Service: Apache2.2 - Apache Software Foundation - C:\xampp\apache\bin\apache.exe
O23 - Service: Kaspersky PURE (AVP) - Kaspersky Lab - C:\Programmer\Kaspersky Lab\Kaspersky PURE\avp.exe
O23 - Service: Bluetooth Service (btwdins) - Broadcom Corporation. - c:\Programmer\WIDCOMM\Bluetooth-software\bin\btwdins.exe
O23 - Service: CryptoStorage control service (CSObjectsSrv) - Infowatch - C:\Programmer\Fælles filer\InfoWatch\CryptoStorage\ProtectedObjectsSrv.exe
O23 - Service: FLEXnet Licensing Service - Acresso Software Inc. - C:\Programmer\Fælles filer\Macrovision Shared\FLEXnet Publisher\FNPLicensingService.exe
O23 - Service: Google Software Updater (gusvc) - Google - C:\Programmer\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\InstallShield\Driver\1150\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: Java Quick Starter (JavaQuickStarterService) - Sun Microsystems, Inc. - C:\Programmer\Java\jre6\bin\jqs.exe
O23 - Service: LightScribeService Direct Disc Labeling Service (LightScribeService) - Hewlett-Packard Company - C:\Programmer\Fælles filer\LightScribe\LSSrvc.exe
O23 - Service: mysql - Unknown owner - C:\xampp\mysql\bin\mysqld-nt.exe
O23 - Service: XAMPP Service (XAMPP) - Unknown owner - C:\xampp\service.exe

--
End of file - 8803 bytes
16. maj 2011 - 20:58 #11
... og nu ? ...CPU arbejder ca 100%...

Hvor meget fysisk RAM i 'dyret' ?
Avatar billede orkiderejser Novice
16. maj 2011 - 21:53 #12
Der er 2 GB ram. Jeg har prøvet med 4 men den kunne ikke håndtere mere end de 2.

Den er stadig langsom.
alg.exe her et stort gennemsnitligt.
Jeg mener det er Kaspersky. Jeg har prøvet at afinstallere det og nyinstalere igen.
17. maj 2011 - 21:45 #13
...CPU arbejder ca 100%... - hvor ser/måler du det ???
Avatar billede orkiderejser Novice
17. maj 2011 - 22:01 #14
Jeg ser det i Windows jobliste.
Vurdering af 'aktiv systemproces' - andre processer.

Vurdering af hastighed hurtig scanning i Kaspersky anden computer mindre end et minut og på den pågældede 15 minutter.
Avatar billede orkiderejser Novice
28. juni 2011 - 07:25 #15
karise_larry

Du har hjulpet med at udelukke visse muligheder, så nu har jeg købt en anden harddisk og isat den.

Giver du et svar :-)
28. juni 2011 - 20:12 #16
Ping...
Avatar billede orkiderejser Novice
29. juni 2011 - 20:50 #17
Og tusinde tak for din altid gode hjælp. :-)

Jan
29. juni 2011 - 21:24 #18
Takker for Point...