Avatar billede Slettet bruger
13. maj 2011 - 14:55 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Indsæt en værdi i et skjult felt

Hej
Jeg har en formuler hvor jeg har et felt som er skjult i dette felt vil jeg gerne ha en værdi der hedder ny eller * men kun når jeg klikker på den knap som hvor den går til en ny post
kan det lade sig gører???

MvH
CB
Avatar billede mugs Novice
13. maj 2011 - 15:23 #1
Indsæt denne kode i formularens VedAktuel (current):

If me.newrecord = True then
Me.FELTNAVN = "ny"
end if
Avatar billede Slettet bruger
13. maj 2011 - 19:30 #2
Tak for hjælpen

et lille spørgsmål

Kan men ved hjælp af en kode få formularen til at være tom i alle felter ved opstart
Avatar billede mugs Novice
13. maj 2011 - 19:33 #3
Tak for point.

Dit sidste spørgsmål strider jo imod min kode, idet hændelsen Current indtræffer hver gang formularen indlæses, og derfor får dit felt værdien "ny".

Men hvad er ideen med tomme felter ved opstart? Ved en nærmere forklaring kan det være, at der kommer et forslag.
Avatar billede Slettet bruger
13. maj 2011 - 19:47 #4
det er en formular hvor jeg har et søge felt til at finde den person som kommer til det møde han/hun får et nummer fra er armbånd og så kan jeg se at der mødt 1 person ind til det møde, men vis den person som stå først i min tabel er mødt ind så stå alle infomationer hele tiden i formular