Avatar billede Flynow Nybegynder
11. maj 2011 - 12:08 Der er 1 kommentar og
1 løsning

PDFMaker-filer fejl

Et tilbage vendende problem.
Afinstallere og geninstallere Adobe Acrobat 9.
Derefter virker alt som det skal - et par dage.
Herefter får man en fejl når man højreklikker på et dokument og vælger ->PDF. Fejlen indeholder blandt andet teksten PDFMaker-filer.

Hvad skal der til for at undgå denne fejl opstår?

Versioner:

Office 2010
Adobe Acrobat 9
Avatar billede Blueeyez Mester
11. maj 2011 - 12:14 #1
Fjern adobe og installer PDF-veiwer :) Det har jeg gjort og aldrig fortrudt det, har os selv bøvlet med adobe og deres sikkerhedshuller som nok aldrig får en ende
Avatar billede Slettet bruger
11. maj 2011 - 14:05 #2
Hej Flynow.

Jeg kan varmt anbefale PDF-XChange Viewer. Den virker bare!
Kan hentes gratis her: http://www.tracker-software.com/product/downloads

Hilsen
Lefty