Avatar billede anderzen91 Nybegynder
11. maj 2011 - 08:21 Der er 2 kommentarer

Vinduer åbner op i et indre vindue + bundlinien låses efter 5-10 min

Ja hej!

- Har stødt på nogle mærkelige problemer.

1. Der er denne skolecomputer, som gerne vil leve sit eget liv, så efter 5-10 min låser bundlinien sig, og brugernavn og adgangskode skal skrives for at låse hvert faneblad op. Nogle ideer til hvad der skal til for at løse det problem?

2. Ja, så er der det med vinduer. Så snart et nyt program, eller andet åbnes op - Så åbner programmet op inde i et indre vindue, og det forstår jeg intet af. Nogle løsninger til det?

Kind Regards, Christian
11. maj 2011 - 08:50 #1
Skal vi gætte:
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

...brugernavn og adgangskode ... - til hvilket program ?

...
Avatar billede anderzen91 Nybegynder
11. maj 2011 - 08:52 #2
Oh, sorry.

Skolerne kører stadig på XP :-)
- Program = Alle, selv IE vil ha' du skal skrive login-oplysninger, ligesom når du logger på computeren.