Avatar billede messer04 Nybegynder
10. maj 2011 - 22:58 Der er 2 kommentarer

Internetforbindelse gennem bærbar

Hej,

Jeg sidder her med min ældre stationær, som jeg godt vil have skal få forbindelse til internettet gennem min bærbars trådløse forbindelse, men uden held.

Min stationær er en Win XP, mens min Bærbar er en notebook med Win 7 Starter.
Indtil videre har det lykkedes mig at få XP'eren til at få forbindelse til 7'eren, men der bliver ikke modtaget noget signal.

Har været inde under "Netværks- og Delingscenter", men uden at finde "Deling" under "Rediger indstillinger for netværkskort", altså også kaldet "Netværksforbindelser".

Har trykket kabel, selvfølgelig, og lysene blikker og det hele på Ethernet portene, men det ser ikke ud at Stationæren får nogen data tilsendt.

Nogen der har en løsning på dette problem?

På forhånd tak.
Avatar billede messer04 Nybegynder
10. maj 2011 - 23:01 #1
Skal forresten lige tilføje at under Deling skulle jeg kunne finde et sted, hvor jeg kan markere "Tillad andre enheder at få forbindelse til internettet igennem denne computer".
Avatar billede Gurlimor Nybegynder
18. maj 2011 - 17:28 #2
Du skal sætte internet stikket fra ruteren i din stationære pc og hvis det ikke virker så prøv at sluk på ruteren og tæn den igen mange gange hjælper det...

Vh...