Avatar billede henrikberg Nybegynder
10. maj 2011 - 17:28 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvordan udskriver jeg mødedeltager accepteret/afslået i Outlook 2007?

I Microsoft Outlook 2007 kan man invitere deltagere til et møde. Deltagerne kan acceptere eller afslå mødet. På en liste kan jeg så se om deltagerne har afslået eller accepteret mødet. Denn liste kan jeg imidlertid ikke skrive ud (ud over at tage et skræmprnt) ?
Avatar billede henrikberg Nybegynder
30. juli 2011 - 19:56 #1
Ingenting hørt. Tråden lukkes hermed..
Avatar billede henrikberg Nybegynder
30. juli 2011 - 19:58 #2
Ingen svar tråden lukkes...
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester