Avatar billede area404 Nybegynder
10. maj 2011 - 16:05 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Brug asp.net/c# array i javascript

Hej!

Er det muligt at bruge en array fra asp.net/c# i et javascript?

Jeg skal gerne bruge noget data fra en database i mit javascript. Eller måske findes der en smartere måde at gøre dette på?
Avatar billede tjens Nybegynder
10. maj 2011 - 17:33 #1
Da ASP kører på serveren, og javascript på klienten, kan man ikke direkte dele variable.

Men da javascript jo bare er tekst, kan du skrive dine array data ud i asp, så de bliver til javascript array eller JSON variabel.

Hvis data skal hentes til browseren efter siden er loaded, kan du bruge AJAX teknikker til at hente med.
Avatar billede area404 Nybegynder
11. maj 2011 - 12:05 #2
Tak for svar, men nu lykkedes det mig at integrere en repeater i mit javascript, troede ikke det var muligt.. men det var det :-)