Avatar billede ChristianRLarsen Nybegynder
07. maj 2011 - 22:50 Der er 1 løsning

div background repeat

Hej eksperter

Jeg havde tidligger et spørgsmål oppe lidt hen af det her men troed jeg havde fundet svaret så lukkede tråden.

Mit problem er når mit indhold i min div fylder mere end de min-height:1500px; så repeate den hvide baggrund ikke med ned længere?

.background_content {
position:absolute;
background-color:#FFFFFF;
margin-left:-400px;
left:50%;
width:800px;
min-height:1500px;
top:-10px;
z-index:1;
}

Hvordan løser jeg dette problem?
Avatar billede ChristianRLarsen Nybegynder
08. maj 2011 - 00:36 #1
Hej

Jeg fandt en fejl i mit script som jeg fik rettet og det køre som det skal nu. Undkskyld forstyrrelsen

MVH Chrisitan