Avatar billede Kasper4450 Mester
07. maj 2011 - 21:50 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Webhotel med kalender understøttelse

Hej Experten

Jeg søger et webhotel hvr man kan opdatere sin e-mail og kalender samtidig..... (som google mail)

jeg har et donaime men ønske denne mulighed da jeg bruger min kalender på min mobiltelfon og min hjemme computer så ville de være rart hvis den kunne opdatere hinanden

håber i kan hjælpe

kasper
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
07. maj 2011 - 22:10 #1
Hej Kasper

Er der en speciel grund til at du ikke bruger Google Apps?
http://www.google.com/apps/intl/da/group/index.html
Avatar billede Kasper4450 Mester
07. maj 2011 - 22:17 #2
jeg har mit egen doname så det går ikke .... har en mail som jeg ikke kan ændre..... eller ville det jo være nemmest
Avatar billede Kasper4450 Mester
07. maj 2011 - 22:20 #3
Har tænkt på en Exchange løsning problemet er bare priser har set en  løsning til 79 kr. pr md.

det er lidt for dyrt
Avatar billede jakobdo Ekspert
07. maj 2011 - 22:24 #4
Google apps tilbyder netop du kan flytte dit domæne over til google og anvende deres kalender og "gmail" med dit eget domæne.
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
07. maj 2011 - 22:35 #5
Ja, det ser ikke ud til at du kiggede på det link jeg sendte. Jeg bruger google apps til alle mine domæner. Det er gratis for op til 50 brugere pr domæne.
Avatar billede tubber Juniormester
08. maj 2011 - 08:38 #6
Jeg har lige chekket webbots mail system (deres webmail) og den har sync til:
Outlook 2003+

og til:
iPhone/iPad/iPod Touch
Windows Mobile
Android

Den kan sync Mail, Contacts og Kalender

http://www.webbot.dk

Desuden har de et godt udvalg af komponenter i deres kontrol panel og rimelige priser :)
Avatar billede Kasper4450 Mester
12. maj 2011 - 19:19 #7
Har talt med Webbots

de er ikke helt klar endnu med løsningen men det skulle komme inden længe
Avatar billede Kasper4450 Mester
12. maj 2011 - 19:21 #8
Jakobdo

Det er rigtig Google har det hele er bare ude efter en som koster mindre en 25 kr, pr md.

men 1000 tak....

Håber der kommer flere indputs fra jer alle :-)
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
12. maj 2011 - 19:33 #9
Google er gratis for op til 50 brugere for domæne. Igen - har du kigget på det link jeg postede?
Avatar billede Kasper4450 Mester
12. maj 2011 - 19:47 #10
tror jeg nærlæser det så det kostede 40 euro pr bruger i sidebjælken....

:-)
Avatar billede tubber Juniormester
16. maj 2011 - 15:11 #11
Egenligt lidt mærkeligt når der er en guide til det i mit webmail ?