Avatar billede oppes Seniormester
04. maj 2011 - 10:13 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

driver til ethernet

Der er en jeg kender som har skiftet sin hardisk på en medion pc med vista home styresystem og installeret vista home på den , men han kan ikke komme på nettet fordi der er en gule trekant. Hvad er det galt.
Avatar billede haverslev Novice
04. maj 2011 - 10:21 #1
Gå på medions hjemmeside og installere alle driverne igen, de skal alle geninstalleres nu na det er en nyinstallation.

http://www.medion.com/dk/service/download/driver.php?highmain=3&highsub=1
Avatar billede haverslev Novice
04. maj 2011 - 10:22 #2
ps. når den ikke kan gå på nettet selv, så hentes de via anden pc, så de kan installeres via en usb nøgle
Avatar billede oppes Seniormester
07. maj 2011 - 18:56 #3
nu har han fået den gamle harddisk at fungere nogenlunde. H vis han så tager backup ad de n, kan han s flytte backup'en på en ny harddisk så skulle han ku8nko0mmje på internet ecller???????
Avatar billede haverslev Novice
09. maj 2011 - 08:44 #4
Du kan kun bruge en back-up af harddisken, hvis det er et Image eller du kan tage en kopi af en mappe hvori alle driverne f.eks er i.
Avatar billede oppes Seniormester
12. maj 2011 - 08:54 #5
Tak for hjælpen.nu er alt i orden igen vil du sende et svar så får du pointerne.
Avatar billede haverslev Novice
12. maj 2011 - 10:40 #6
Svar :-)