Avatar billede emilovicho Nybegynder
03. maj 2011 - 19:16 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Gaming pc!

jeg skal have en ny pc og det skal være en gaming pc, og det skal være en bærbar og det skal være en rimelig pris.
jeg er ikke intereseret i en mac da de er for dyre ( man betaler jo stort set kun for at der er et æble bagpå)og helst en god hurtig en med rimelig god grafik
Avatar billede haverslev Novice
03. maj 2011 - 19:50 #1
Avatar billede emilovicho Nybegynder
04. maj 2011 - 19:12 #2
dit første link virker ikke da pruduktet er udagået men ellers tak. det andet er fra en engelsk website og jeg vil ikke betale for den (meget) dyre porto der er. men det var en god hjælp så jeg vil fortsætte jagten på en ny pc.

ps. jeg har ikke sagt noget om pris fordi det jeg er åben over for de fleste prisklasser... når vi kommer over 13.000 bliver det nok lige lidt rigeligt
Avatar billede haverslev Novice
05. maj 2011 - 07:54 #3
Øøhh, den engelske side er jo "KUN" en beskrivelse af de grafikkort der er i de maskiner, du skal jo IKKE købe noget derfra - blot læse testen af dem og se hvilke spil osv. der kan køres flydende.

En anden MSI
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4860640

Dens grafikkort:
http://www.notebookcheck.net/ATI-Mobility-Radeon-HD-5870.23073.0.html

Ps. "svar" er (til løsninger og pointgivning)
Avatar billede emilovicho Nybegynder
05. maj 2011 - 22:23 #4
Den lyder god men er den stærk dvs. Hurtig og ikke laggene. Og hvor god er den til spil? Jeg tror ( hvis den er hurtigere end min gamle) at du har fundet min nye pc. Mange tak fordi du gider hjælpe med det;D
Avatar billede emilovicho Nybegynder
06. maj 2011 - 22:35 #5
halo? på en skala fra 1-10 hvor meget får man så for pengene? og hvor hurtig er den... kunne den finde på at lagge hvis du spiller wow (altså hvis det ikke erinternettet der er langsomt)?
Avatar billede haverslev Novice
07. maj 2011 - 15:57 #6
Ja den er god og stærk.
Den kan spille WOW uden at lagge, da dens grafikkort, cpu og ram er til det.
På en skala på 1-10 hvor 10 er bedst, så vil jeg give den et 7 tal.

Msi maskinen vil jeg give 8½ / 9
Avatar billede emilovicho Nybegynder
08. maj 2011 - 09:49 #7
mange tak for hjælpen