Avatar billede cyberspace Nybegynder
02. maj 2011 - 11:16 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

usb forbinderlses problem - HTC Touch Cruise- Windows 7

Jeg har næsten lige geninstalleret min pc og nu kan Jeg ikke få min mobil til at forbinde til min pc med windows 7

det er en windows mobile (6.1)

Inden jeg geninstallere fungerede det uden problemer (syntes jeg engang installered en driver/et program og hvis ja har jeg ikke denne driver mere)
når jeg nu tilslutter usb kablet så kommer der lys i telefone og hvis jeg slår system lyde til kommer der en form for ding når jeg sætter kablet i mobil men pc kan ikke se telefonen

har ledt efter drivere men ingen af hentede har virket.
Avatar billede Fero Nybegynder
02. maj 2011 - 11:28 #1
Du skal have installeret dine chipsæt drivere til dit bundkort. De ligger på CD'en til dit bundkort, eller kan findes på nettet, hvis du kender modellen.
Avatar billede cyberspace Nybegynder
02. maj 2011 - 13:42 #2
jeg har hentet chipset driveren på producentens hjemme side

Men det virker stadig ikke :(

min pc er en HP Pavilion Elite HPE 140SC
Avatar billede cyberspace Nybegynder
03. maj 2011 - 10:17 #3
Håber andre kloge hovder kan og gidder hjælpe
Avatar billede cyberspace Nybegynder
04. maj 2011 - 10:59 #4
Nåh stadig INGEN!! brugbar hjælp at hente :(
Avatar billede cyberspace Nybegynder
05. maj 2011 - 12:39 #5
Dahm - ingen brugbar hjælp øv! kommer hvis ikke videre her - det hjalp intet at installere chipsets driveren :( lukker her