Avatar billede clis Nybegynder
01. maj 2011 - 09:36 Der er 7 kommentarer

hjemmeside fuck

Hej

jeg har bevæget mig ud på rigtig dybt vand.

Jeg ville prøve at lave en hjemmeside, dog kender jeg absolut intet til computer andet end at surfe.

nu har jeg købt et domæne samt plads på et webhotel. Men

nu er jeg helt lost, fuldstændig. ville gerne bruge wordpress men jeg kager fuldstændig rundt i det.

webhotellet er surftown. Hvad fanden skal man gøre for at få lortet til at virke
Avatar billede michael_stim Ekspert
01. maj 2011 - 09:47 #1
Helt umuligt at hjælpe dig, med de oplysninger (eller mangel på samme), som du giver.
Avatar billede Blueeyez Mester
01. maj 2011 - 10:02 #2
Kontakt dem du har købt det ved, har lige været inde og tjekke og der står man får et hjemmeside program med når man køber ved dem, ved dog ikke hvilket..
Avatar billede johs_j Novice
01. maj 2011 - 10:49 #3
Jeg har min hjemmeside liggende på www.one.com
De har et online program til at oprette og redigere hjemmesider, som er nem at gå til. De har en del skabeloner, hvor man bare skal udfylle den tomme felter. Det koster 11.25 kr/mdr for 3000MB.
Du kan desuden oprette et ubegrænset antal mailadresser - og der er fri trafik.
Avatar billede claes57 Ekspert
01. maj 2011 - 11:17 #4
og skal det være wordpress, så har fx web10.dk en 'klik og kør' løsning. Det er der sikkert også andre, der har - og det er vejen frem for førstegangs-webbere.
Avatar billede noltus Novice
01. maj 2011 - 12:11 #5
Prøv en prøveversion af Adobe dreamweaver
Avatar billede tjens Nybegynder
01. maj 2011 - 12:19 #6
Surftown har også wordpress i 1-Click Toolbox.

Er det den du bruger?

Hvis ja, så brug surftowns egen support.

Hvis nej, så slet det du har lavet indtil nu, og brug 1-Click Toolbox.
Avatar billede emfr08ab Nybegynder
01. maj 2011 - 13:17 #7
noitus: Ja, det skal da nok gøre ham endnu mere forvirret.