Avatar billede cygnet Praktikant
28. april 2011 - 00:33 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Køber du løbesko online? Kom med feedback på løbebutik

Hejsa,

Jeg driver webshoppen RunForest.dk sammen med 2 andre løbere. Vi arbejder konstant på at gøre webshoppen bedre, men kunne godt bruge lidt friske øjne.

Så hvis du vil kigge forbi http://www.runforest.dk/ og kommer med lidt feedback vil jeg sætte stor pris på det.

Vi sælger pt. løbesko fra Asics og New Balance, vi lagerfører en del af skoene.

På forhånd tak
Kristian Sørensen
Avatar billede nissen2630 Novice
28. april 2011 - 00:36 #1
Tror det eneste feedback du får er kommentarer
til dine 3890 points ude.

Du virker ikke specielt seriøs hvad afslutning af dine spørgsmål angår.
Avatar billede vejmand Juniormester
28. april 2011 - 00:43 #2
Hmmm, ja det er ret vildt......
Åbne spørgsmål helt tilbage fra 13/09 - 2003

http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/cygnet
Avatar billede cygnet Praktikant
28. april 2011 - 00:51 #3
Der er jo sket meget på eksperten igennem tiden og ret sikker på man ikke kunne lukke dem den gang - men kunne da godt være man skulle til at lukke dem.

Der er helt sikkert blevet delt point ud i de spørgsmål der er kommet et brugbart svar på.
Avatar billede vejmand Juniormester
28. april 2011 - 01:00 #4
Jeg har været på Eksperten siden april 2004, i den tid har man haft mulighed for at lukke sine spørgsmål. Mon ikke det har været muligt hele vejen igennem?
Avatar billede rofistick Nybegynder
30. april 2011 - 14:10 #5
Jeg mener også jeg du opslog dit site inde på webcritique.dk - hvor jeg kommenterede det, men for at kort opfriske synes jeg dit website er simpelt og fuldt ud gennemført.
Avatar billede cygnet Praktikant
03. juni 2011 - 11:08 #6
Hej Rofistick,

Tak for din feedback, vil du ligge et svar?
Avatar billede mobilpriser- Nybegynder
21. juli 2011 - 15:00 #7
Hej Kristian. Fin butik du har fået lavet. Stor ros for et tydligt punkt omkring returnering i toppen.
Avatar billede cygnet Praktikant
22. juli 2011 - 10:36 #8
Mange tak for jeres feedback. Kan dem der vil have lidt point ligge et svar?
Avatar billede cygnet Praktikant
01. september 2011 - 14:27 #9
Lukker