Avatar billede dlc Nybegynder
26. april 2011 - 08:20 Der er 1 løsning

Opvaskemaskine melder E4, som fejl

Hej alle
Jeg har en Hoover HDS 955 E, som er begyndt at give lidt problemer. Det er en45 cm og er frtistående men de seneste dage har den meldt en fejl, der hedder E4. Det er det der står i displayet. Ved at konsultere manualen, står der den er overfyldt, hvilket jeg tolker som at der er for meget vand i afløbsrøret og/eller tilløbsrøret. Disse har jeg forsøgt at tømme, dog uden resultat. Dertil så har jeg fundet ud af at andre maskine mer en fejl som E4, betyder at der er vandoverskud og dermed også en lækage på et element (www.harald-nyborg.dk/pdf/2316.pdf side 28).

Det jeg sådan set, ønsker er at der er en der kan se på den og konstatere om det kan betale sig at udskifte den. Desuden kunne det også være noget jeg selv lige kunne ordne. Derfor denne tråd.
Jeg købte den for en 4 år siden til 900,- og har været tilfreds med den. Derfor kunne den godt ryge ud, da den har været god, men vil heller ikke ligenu bruge penge på en ny. Please help....
Avatar billede dlc Nybegynder
26. maj 2011 - 14:41 #1
Jg valgte at smide den ud :-(