Avatar billede -Zo1D- Nybegynder
24. april 2011 - 23:35 Der er 9 kommentarer

Graffik fejl, eller?

Godt man har en langsom bærbar til dette spørgsmål:)

efter et par dage hvor min computer havde sagt at der var en HD fejl (WIN7) og jeg skull lave en backup..

Så gik min computer helt i selvsving efter at have spillet WOW i 10 min, kom der masser af "gule" "pixel" fejl samtidid med den gik død, alt røg selv radioen.
selvom computeren "lød" til at være i gang uen at vise billede.... har startet den nogle gange de sidste par dage, men har haft graffik fejl selv i DOS!! nemlig nogle store firkanter.. har haft rammene ude og hd ude, intet hjalp er det så gfx? håber sq ikke det er min 24" !! og ja, den kan loade helt ind til windows farverne der kører sammen " 4 farver i win7" inden den """""åbenbart""""" slukker skærmen nogle gange iden skrivebordet kommer.. dog kommer den ikke til skrivebordet.. what to do? er det gfx ram hd skærm?

Please HELP a newbieeeee=)

Thanks=)
Avatar billede -Zo1D- Nybegynder
24. april 2011 - 23:47 #1
har også haft de "4" ram blokke ude og tjekke. jo nok heller ikke dem.
Avatar billede clb92 Nybegynder
25. april 2011 - 04:19 #2
Lyder lidt som om dit grafikkort er brændt af :(
Men det stemmer ikke rigtigt med det den siger om din HD...

Bliver den for varm? Hvis ja, gør den det ofte?
Avatar billede 220661 Ekspert
25. april 2011 - 08:53 #3
Hvor beskidt er den?
Har dit gfx blæser, så prøv at se ind i lamellerne på køler og se om den er tilstoppet.
Gør det samme for cpu kølingen.
Her er en guide til at rense tårn:
http://www.spywareinfo.dk/#/tip-og-tricks/rens_taern.htm
25. april 2011 - 09:58 #4
PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...
Avatar billede -Zo1D- Nybegynder
26. april 2011 - 00:20 #5
har ikke haft problemer med varme problemer før, men kan ikke rigtig tjekke det nu i bios, kan intet se derinde for de fejl..

og har renset den efter bedste evne, det hjalp dog ikke..
Avatar billede -Zo1D- Nybegynder
18. maj 2011 - 21:43 #6
!
Avatar billede -Zo1D- Nybegynder
18. maj 2011 - 21:43 #7
tak
Avatar billede -Zo1D- Nybegynder
18. maj 2011 - 21:44 #8
ok hvordan giver man point!
18. maj 2011 - 22:03 #9
www.eksperten.dk/faq#faq-3-5
www.eksperten.dk/faq#faq-3-4

PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...