Avatar billede swahilikongen Nybegynder
23. april 2011 - 02:37 Der er 2 kommentarer

Brug for hjælp til et godt anlæg til ps3.

Hej alle sammen.

Som der står i overskriften har jeg brug for hjælp til at finde et godt anlæg til min ps3.

Da det er mit første indlæg ved jeg ikke helt hvad jeg skal skrive men det må maks koste 2.500kr da jeg ikke har så mange penge og gøre godt med.

Tak :)
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
23. april 2011 - 06:56 #1
Jeg ville anbefale at købe et brugt Bose Cinemate, det kan ervherves for omkring 2500 kr,- og kan nemt tilkobles dit HDTV og bruges sammen med PS3.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
23. april 2011 - 06:58 #2
Alternativt kan du evt. kigge på en brugt forstærker/højttalere. Det kommer meget an på hvor meget du går op i god lyd, hvis du er til hifi og skal bruge det til musik er der vel ingen vej uden om nogle 'rigtige' hifi højttalere, men hvis du bare skal have en forbedring i lyden er Bose Cinemate helt fint.