Avatar billede tendal Nybegynder
14. april 2011 - 10:52 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Underligt udseende i IE

Hej
Jeg har et problem som jeg ved I har hørt om før. Mit site ser fint ud i Firefox, men der er noget galt i IE - derfor har jeg lavet en speciel css style til IE, men jeg kan ikke finde ud af hvor det går galt.

I kan se fejlen på www.eltechno.dk/udvikling.

Som I vil kunne se er det øverst i højre side jeg har problemet. Der bliver ikke tegnet en border, og i det hele taget virker det som om at den del af tabellen er for bred. Er der nogen der kan fortælle mig hvor jeg skal kigge for at få rettet op på det, synes jeg har prøvet at ændre alt, men intet synes at virke.

Hjælp

Med venlig hilsen
Anders
Avatar billede phillips Nybegynder
14. april 2011 - 11:45 #1
Har du prøvet at sætte padding-right til 0px på den sidste td.navigation?

Problemet er der i øvrigt også i Webkit.
Avatar billede tendal Nybegynder
14. april 2011 - 12:12 #2
Min td.navigation ser således ud

td.navigation{
    padding: 0px 0px 0px 0px;
    width:168px;
    margin:0px;
}

så ja det har jeg vel :o)
Avatar billede Slettet bruger
14. april 2011 - 13:07 #3
Prøv at fjerne den faste bredde (1000px) på tabellen.
- måske er "i" uenige om summen af bredder+paddinger..
Avatar billede zips Juniormester
14. april 2011 - 16:51 #4
Dit billede waterpump.jpg er 250px bredt samt du har en border på 1px right, det rykker hele din table, der er jo flere måde at rette det på, en er at sætte en width 249px på dit billede eller lave det i den størelse, eller også rette hele din tabel, så d1n td.left kan blive 251px
Avatar billede tendal Nybegynder
14. april 2011 - 19:19 #5
Ingen af delene synes at virke - som det er nu er begge forslag implementeret og som I kan se uden resultat
Avatar billede zips Juniormester
15. april 2011 - 07:21 #6
Ja jeg kan se at der er nogle flere fejl, dine colspan værdier er ikke rigtige, en hurtig test uden ie stylesheet http://zips.be/exp/936718/
Avatar billede tendal Nybegynder
15. april 2011 - 20:24 #7
Zips: Har du ændret noget eller bare fjernet IE stylesheet?
Avatar billede zips Juniormester
15. april 2011 - 20:41 #8
Ja jeg har ændret lidt i css og lidt på siden.
Avatar billede tendal Nybegynder
15. april 2011 - 20:49 #9
Har set du har ændret en colspan til 5, men jeg kan ikke helt se hvorfor - der er da kun 5 td'er i alt i tabellen og indholdsfeltet fylder da kun de 4???
Avatar billede tendal Nybegynder
15. april 2011 - 21:01 #10
Jeg tror jeg vrøvler - footer er ændret til 5 i stedet for 6 korrekt? og indholdcelle skal være 4? Og så har du fjernet bredde på waterpump.

Det hele ser lækkert ud. Tak for hjælpen - smid et svar så skal jeg give dig points :o)
Avatar billede zips Juniormester
15. april 2011 - 21:13 #11
Her er et svar :-)