Avatar billede Malika Nybegynder
13. april 2011 - 20:29 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

trådløs ikon

Hej

kan ikke finde trådløs på skrivebordet, har xp installeret på min computer. Hvordan kan jeg får logo frem....
Avatar billede haverslev Novice
13. april 2011 - 20:42 #1
klik på start, klik på kontrolpanel, DB-klik på Netværksforbindelser.
H-klik på din trådløse forbindelse og vælg egenskaber
Ny boks, sæt flueben i "vis ikon på proceslinjen......" - OK
Avatar billede Malika Nybegynder
13. april 2011 - 20:54 #2
den vil ikke oprette forbindelse.. Jeg har prøvet at gøre det med ledningen, men det virker heller ikke.
Avatar billede haverslev Novice
13. april 2011 - 21:23 #3
Har du lige installeret XP ?

Hvis ja, så skal du installere alle driverne til den igen.
Gå på din pc producents hjemmmeside og hent alle driverne der er under XP styresystem.

Du har muligvis en CD med driverne på, så brug den til at installere alle drivene fra og gå på windows opdate efterfølgende op opdatere alt derfra også-

Du kan også bruge slimdrivers til formålet, den finder alle drivere der mangler og evt. findes i nyere udgaver.
http://www.driverupdate.net/