Avatar billede JonasNJ Nybegynder
13. april 2011 - 13:40 Der er 2 kommentarer

Kan ikke sende mails fra outlook når jeg er på mobil-internet eller skole-internet

Hej

Nu har jeg snart googlet og forsøgt mig med utallige løsninger på mit problem.

Jeg kan ikke afsende emails fra mine arbejdscomputere, med mindre jeg er logget på mit hjemmenetværk.
Er jeg derhjemme virker mine computere fint, og sender fint mails fra outlook.

MEN. Er jeg i skole ( DTU ) , eller online via min smartphone ( 3 abb ) kan jeg sagtens modtage mails, men jeg kan ikke sende mails.

Jeg er helt på bar bund med hvad jeg skal gøre, har prøvet forskellige SMPT servere, andre porte osv. Men intet giver mig hul igennem til at sende mails.
Det er ret fustrerende at sidde og lave arbejde på en webmail :(

Mvh en trist Jonas
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
13. april 2011 - 15:25 #1
Har du prøvet med 3´s SMTP? http://www.eksperten.dk/spm/825450
Avatar billede JonasNJ Nybegynder
13. april 2011 - 16:18 #2
Kan denne bruges også selvom jeg ikke er på 3's net non stop? Jeg er jo også meget online på skole nettet ( Forsknings nettet )