Avatar billede Slettet bruger
13. april 2011 - 12:59 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kan en Wi-fi printer kører på Bluetoots ?

Jeg har internet på kabel fra yousee. Nu vil jeg så have en printer, som kan stå i et andet rum end der hvor jeg har min stationære computer. Den skal stå ved siden af min router, men de printere jeg har set på, er kun til Wi-fi. Mit internet kører fint og jeg vil ikke have et Wi-fi. Problemer er så, kan jeg kører over Bluetoots, og kan bluetoots række 7 meter gennem en væg og en dør.
Avatar billede claes57 Ekspert
13. april 2011 - 13:21 #1
du kan ikke bruge bluetooth til det.
Lexmark Prestige Pro805 har også alm lan - bare for at finde et eksempel.
Avatar billede Slettet bruger
13. april 2011 - 13:29 #2
OK, så må jeg i stedet spørge, kan jeg købe Wi-fi modtager og koble til min stationære og så køre det sådan?
Avatar billede Slettet bruger
13. april 2011 - 13:36 #3
Ps. Det jeg ønsker er en Laserprinter kun med sort patron.
Avatar billede claes57 Ekspert
13. april 2011 - 14:40 #4
det har jeg ikke prøvet - og jeg gætter på, at det bliver svært/umuligt.
Men med kabel og s/h laser, så er der brother
http://www.brother.dk/g3.cfm/s_page/60960/s_level/21600/s_product/HL2250DNZW1
som oven i købet kan printe på begge sider, så du kan spare lidt på papiret.
Avatar billede Slettet bruger
13. april 2011 - 17:34 #5
Jamen den ser da også fin ud og noget for mig. Så skal jeg bare finde ud af hvor man, med tillid, kan købe den. Jeg vil helst købe i en forretning, men det bliver måske vanskeligt.
Du skal have tak, og læg venligst et svar:)
Avatar billede claes57 Ekspert
13. april 2011 - 17:43 #6
ok - der er en 'find nærmeste forhandler' link, så kommer du til et kort, og taster postnummer ind, og du kan se, hvem i områder, der sælger brother.