Avatar billede Hjermind Nybegynder
12. april 2011 - 22:54 Der er 4 kommentarer

tekst box i frontpage

Hej.

Jeg sidder for anden gang og laver en hjemmeside i frontpage. Det er bare nogen stille og rolig simple sider, men denne gang kunne jeg godt tænke mig at få en tekst box eller en uploade file box til at virke. Jeg kan ind tætte disse boxe via frontpage, og man kan skrive i dem eller browse efter en fil man vil uploade. Men spørgsmålet er så hvordan kommer man videre derfra?
Man skulle jeg gerne kunne benytte knappen submit så ens fil eller tekst blev vist på siden eller ligende.
Nogen der kan hjælpe mig dette problem?
Ps er det muligt at lave bruger login i frontpage ?
Avatar billede Poko1 Ekspert
13. april 2011 - 09:07 #1
Du kan bruge de samme værktøjer som du bruger i WORD :-)
http://img829.imageshack.us/f/frontpage.png/
Avatar billede Hjermind Nybegynder
13. april 2011 - 21:59 #2
tak for svaret.. Det hjælper mig dog ikke så meget.. Kan ikke lige finde rundt på det billede du har lavet.. og er det på samme måde man laver en uploade box som en tekst box osv ?
Avatar billede Poko1 Ekspert
13. april 2011 - 23:23 #3
er det sådan noget du mangler?
http://img706.imageshack.us/i/fpkontakt.png/
Avatar billede Hjermind Nybegynder
15. april 2011 - 15:23 #4
ja det er noget i den stil.. jeg kan sagtens lave boksen.. men problemet er at når jeg bare tilføjer sådan en boks i frontpage og uploader det til min hjemmeside, så kan man skrive i feltet men det bliver jo ikke gemt nogen steder.
Jeg skal bruge det så folk selv kan skrive noget i deres profil. Dvs. at jeg har lavet en side med en boks på som er deres "profil" men de skal selv via boksen kunne skrive noget tekst i deres profil. Så det de skriver skal automatisk blive uploadet og gemt på den side som jeg har lavet til deres profil.

Er det forståeligt ?

men tak ind til videre :)