Avatar billede exaudi Nybegynder
12. april 2011 - 22:34 Der er 2 kommentarer

Bærbar pc

Hej jeg sidder med et problem, da jeg skal bruge en notebook til skolearbejde.

den skal være maks. 11,6 og kunne trække lidt. Jeg har ingen annelse om hvad der er godt osv, nogle der kan hjælpe? - det en computer som skal kunne trække lidt, have batteri tid, være enkel og stilren, win 7. mindst 2 gb. ram. - en god hurtig processer. - alt er vel relativt.

har 3-4000 ikke mere. - hvad kan man få, for det ellers lille beløb?
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. april 2011 - 22:37 #1
Nu skriver du notebook, men i den størrelse er det vel snarere en netbook der er tale om, og så skriver du skal kunne trække lidt...

netbook og trække lidt hører normalt ikke sammen - hvad skal den bruges til da?
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. april 2011 - 22:41 #2
P.s.
http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/exaudi

Samt du har fået indtil flere påmindelses e-mails.