Avatar billede pstidsen Novice
12. april 2011 - 19:59 Der er 1 kommentar og
1 løsning

301 omdirigering - eller andet??

Jeg er webadmin på www.kd.dk/hedensted. Der er lige blevet indført TYPO3. Imens det blev indført lavede de - på landskontoret - den gamle hjemmeside om til v1.kd.dk/hedensted (ikke www.!). Den optræder dog stadig i google (http://www.google.com/search?hl=en&client=opera&hs=mfi&rls=da&channel=suggest&q=kristendemokraterne+hedensted&aq=f&aqi=&aql=&oq=) og det skal den ikke. Har læst at 301 omdirigering er bedst, men hvordan laver jeg sådan en?? Jeg har MEGET begrænsede redigeringsmuligheder til den gamle side. Jeg kan ikke skrive html. Jeg kan skrive tekst og lave noget alá BBcode tags. Fed skrift: |b|fed tekst|b| osv. I det nye system kan jeg godt skrive html. Kan jeg få v1.kd.dk/hedensted (ikke www.!) omdirigeret til www.kd.dk/hedensted ??
Avatar billede pstidsen Novice
12. april 2011 - 20:00 #1
ARG! hader den bug på e.... Håber i forstår.
Avatar billede pstidsen Novice
20. april 2011 - 00:00 #2
Må klare mig med et link. LUKKET (men skriv hvis i får idéer ;D)