Avatar billede William_B Nybegynder
12. april 2011 - 12:39 Der er 2 kommentarer

Formatering og installation af Windows 7

Hej Eksperten.dk!
Jeg har tænkt mig at formatere min Toshiba L300 Satelitte Pro bærbar og installere Windows 7 (p.t kører den Vista)
Men hvad med drivere?
Bliver de også slettet under formatering? Skal jeg så hente dem på Toshibas Support Site nu, og lige ned på et USB-Stik? Hvilke drivere er nødvendige?
Andre ting jeg lige skal være obs på efter en fresh-install af Windows 7? (udover antivirus og etc. )
Avatar billede Slettet bruger
12. april 2011 - 13:21 #1
Jeg har for kort tid installeret Windows7 PRO på en Medion Labtop " født " med Vista Home og Windows7 hentede selv alle driverne, så det burde ikke volde dig problemer.
Avatar billede Slettet bruger
12. april 2011 - 13:25 #2
du skal først teste med microsoft om der er drivere til den

http://windows.microsoft.com/da-DK/windows/downloads/upgrade-advisor

det nytter jo ikke at lægge win 7 ind hvis der IKKE er lavet drivere til den

alle drivere bliver slttet ved en nyinstall

hvis du lader dig registrere og bruger slimdrivers kan du lade den finde dem til dig men kun hvis de er lavet!!!!!!!

slimdrivers er gratis men du skal lade dig regisatrere

http://www.driverupdate.net/