Avatar billede Nepoznata Nybegynder
11. april 2011 - 20:16 Der er 4 kommentarer

Trådløst netværk kan ikke slås til.

Computer:
Fujitsu Siemens
System:
2.10 Ghz, 4.0 RAM, 32-bit operativt system

Windows vista home premium.

Netværkskort: 802.11n Wireless LAN Card
              Realtek RLT8168C(P)8111C(P)FamilyPCI-E Gigabit Etherney NIC(NDIS6.0)

Denne computer har en knap, der kan slå det trådløse netværk fra og til. Det er blevet afprøvet før, men er nu i det stadie, hvor knappen ikke har sin virkning. Computeren kan slet ikke registrere noget trådløst netværk, selvom andre laptop kan.

Computeren er også blevet en del langsommere. Kan der være virus på, der blokerer det trådløse netværk?
Avatar billede Nepoznata Nybegynder
11. april 2011 - 20:24 #1
Tør jeg måske afinstallere det og gen installere det igen?
Avatar billede Poko1 Ekspert
11. april 2011 - 20:31 #2
er der noget her der kan hjælpe? http://img14.imageshack.us/i/netvrk.png/
Avatar billede Nepoznata Nybegynder
11. april 2011 - 21:05 #3
Rigtig overskueligt opstillet og meget kreativ måde at vise mange løsninger på et problem.

Desværre er der intet der hjælper. Enheden skulle gerne virke korrekt, men er ikke tilsuttet. Når jeg så prøver at slå den til, viser den at den trådløse kommunikation er slået fra og ar den skal tændes ved en switch. Der er ingen knap på denne comp, som jeg kan slå til og fra.
Avatar billede Poko1 Ekspert
12. april 2011 - 08:01 #4
Du kunne jo lige prøve at køre Slimdrive Den til venstre er FREE dt kunne jæ være problem med en driver??
http://www.driverupdate.net/