Avatar billede MR100 Nybegynder
11. april 2011 - 19:34 Der er 1 kommentar

Dual skærm problemer med VGA og HDMI på ATI HD 3450

Hej

Har i en Fujitsu Siemens PC med 32 Bit Windows 7 Professionel, intalleret et ATI Radeon HD3450 grafikkort med VGA, DVI og HDMI.

Når jeg tilslutter to monitorer til HDMI og DVI, virker dualscreen fint. Hvis jeg forsøger at bruge en VGA-monitor og et TV på HDMI, kan kortet ikke finde HDMI-enheden.
Booter jeg op uden VGA tilsluttet, kommer der fint billede på HDMI.
(Der er også problemer med at få kortet til at køre 1680 x 1050 i VGA, dette kan ikke vælges).

Har installeret nyeste driverpakke fra ATI fra Marts 2011.
Nogen der har erfaring eller har hørt om problemet
Avatar billede Blandy Praktikant
13. april 2011 - 09:43 #1
Kan det have noget at gøre med, at du bruger analog og digital signaler? Kan være at grafikkortet ikke kan kører begge typer samtidigt.