Avatar billede kukuluksu Nybegynder
11. april 2011 - 17:21 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Programmør/webdesigner søges

Hej,

Jeg søger en dygtig programmør/webdesigner, der har lyst til at være med til at lancere et par mindre sites.

Jeg søger ikke et etableret bureau, men derimod en freelancer eller studerende der har tid og lyst til at kaste sig ud i projektet hurtigst muligt. Gerne én der ikke blot ser mig som en kunde, men også som partner.

Formålet med projektorne er selvfølgelig at tjene penge på længere sigt og selvom jeg hverken har 50- eller 100.000 til disse projektor, så er jeg udmærket klar over at intet er gratis her i verden. Derfor vil personen både blive betalt for arbejdet og derudover evt. gennem nogle bonusser når der opnås overskud.

Men det vigtigste her i starten er faktisk mere din lyst, tid og at vores kemi spiller sammen.

Jeg søger en person der...:

Har erfaring med programmering/webdesign
Kan vise referencer/tidligere arbejde
Har udseende og brugervenlighed med i tankerne når hjemmesiden laves
+ eventuelt har en smule viden om: affliate, SEO, adsense, adwords og analytics.

Jeg kan tilbyde...:

At du bliver betalt for arbejdet du laver - selv INDEN virksomheden laver overskud + en eventuel bonusordning, så du fx får x antal-kr når x-sker og a antal-kr når b-sker.
En meget bred og stor viden om: Brugervenlighed, konvertering, SEO, affiate, nethandel, passiv indkomst, adsense, adwords m.m.

Hvad handler disse projektor om???:

Det er nok det spørgsmål du stiller dig selv lige nu og selvom jeg mest har lyst til at skrive at det er hemmeligt og at eventuelt interesserede får mere at vide, så er jeg nok nød til at fortælle lidt mere.

Et par af projekterne går ud på at skabe passiv indkomst. Du står for at lave nogle simple sites og jeg står for at der skabes overskud. Disse sites skal omhandle forskellige emner og indtægtskilden skal primært være adsense. Hjemmesiderne skal være meget simple og meget af koden kan nok genbruges fra site til site.

Derudover har jeg et par projektor, hvor indtægstkilden mest er gennem affliate og et sidste projekt som skiller sig lidt ud fra de andre.

Din opgave bliver i alle projektorne at stå for hjemmesiden og derudover måske hjælpe med søgemaskineoptimering (SEO) hvis det har din interesse.

Jeg vil gerne UNDERSTREGE at det ikke er første gang jeg tjener penge på nettet og at jeg allerede ejer et par eksisterende sites. Det jeg mangler lige nu er en dygtig programmør/webdesigner der er med på at lave nogle flere sites.

Mvh, Jacob
Avatar billede Slettet bruger
11. april 2011 - 17:47 #1
Hej Jacob.

Jeg sidder i øjeblikket og kigger efter nogle jobs som det du kan tilbyde her.

Jeg er MEGET interesseret i dine projekter, især fordi du nævner "studiejob" - hvilket passer mig utrolig godt.

Det lyder os rigtig spændene, og jeg er sikker på vi kan finde ud af noget sammen. Jeg er nem at snakke med, og håber på du også er det.

Hvis du har lyst til, at vide lidt mere om mig, synes jeg du skal skrive en mail til mig på: sks1993@gmail.com - da det er lidt mere privat.

Mvh, Sebastian.
Avatar billede kukuluksu Nybegynder
11. april 2011 - 17:53 #2
Jeg skriver en mail til dig med det samme. Så ser vi på det.

Men alle andre er selvfølgelig velkommen til at byde ind også.
Avatar billede Slettet bruger
11. april 2011 - 19:05 #3
Hej Jacob

Det lyder interessant og jeg har da en del erfaring med programmering og design, normalt lader jeg andre om SEO, men er meget villig til at lærer nye ting, så måske kunne det blive en win-win for os begge.

Du kan fange mig på osj2507@gmail.com hvis du ikke skulle finde ud af noget med Sebastian og så kan vi snakke om det.

Mvh
Ole Jørgensen
Avatar billede kukuluksu Nybegynder
11. april 2011 - 19:13 #4
Hej Ole Jørgensen,

Det lyder godt at du er klar på at lærer nye ting. Men SEO er nu intet problem og jeg kan sagtens klare det selv hvis det er.

Jeg har sendt dig en mail. Så kan vi lige prøve og snakke lidt videre.

Mvh,
Jacob