Avatar billede fredehan Nybegynder
11. april 2011 - 15:31 Der er 4 kommentarer

Fryser ved bootskærmen

Hej Eksperter!

Jeg har lige fået en venindes computer ind ad døren som ikke funker. Det er en HP Mini 2133.

Den fryser ved bootskærmen, hvor der så er 3 muligheder:

F9: Boot Device Menu
F10: ROM Based Setup
F12: Netboot

Går du ind og prøver at kigge på boot rækkefølgen er der kun netværks boot. Og lige meget hvilken en af mulighederne du trykker på, tager det 2-3 minutter for den at gå ind på det.

Trykker du på F12, ligner det at den går igang med at loade systemet, hvorefter den skriver at der ingen den ikke kan loade nogle enheder, og at jeg skal tilslutte dem og trykke på et tast. Kan ikke rigtigt få gang i den.

På forhånd tak :-)
Avatar billede zetto123 Nybegynder
11. april 2011 - 16:00 #1
har du tjekket om harddisken ikke bare er løs?
Avatar billede fredehan Nybegynder
11. april 2011 - 16:25 #2
Men det jeg ikke ved er om det er en harddisk eller et SD kort i sådan en lille fætter?
Avatar billede Vandreren Novice
11. april 2011 - 16:55 #3
Er du i tvivl om hvorvidt Windows booter fra et SD-kort?
Avatar billede fredehan Nybegynder
11. april 2011 - 17:00 #4
Hvor skulle jeg dog i alverden vide det fra?