Avatar billede neoman Novice
10. april 2011 - 18:13 Der er 1 løsning

UVNC SC

har lige dl'et og installeret den sidste version af UVNC, fordi forbindelsen med min SingleClick server gik i udu (for et stykke tid siden, og ved ikke helt hvorfor).  Når jeg starter vieweren i listening mode, så får jeg forbindelse fra UVNC SC-serveren, men den kommer bare op med:

"Server closed connection
- The server running as application"

Uanset hvad jeg gør, så får jeg den samme besked.

Jeg kører Win XP med viewer-applikationen , og  tilgår vieweren via WAN og ikke LAN fra en XP maskine, hvor jeg kører SIngleClick-server applikationen. Jeg har ZoneAlarm (som måske er blevet opdateret i mellemtiden) men uanset om den kører eller ej på viewer-maskinen, så får jeg den ovenstånde besked. Server-applikationen på view-maskinen kører IKKE, og er ikke installeret som en service.

Jeg har googlet, men uden at kommer frem til noget konstruktivt.
Avatar billede neoman Novice
26. april 2011 - 16:29 #1
Stadig uløst :-(