Avatar billede zetto123 Nybegynder
10. april 2011 - 12:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

synkroniser servermappe med pc

hej.
jeg har en server stående herhjemme som kører på privatnet kun, men mit problem er at jeg ingen idé har om hvordan jeg gør så alle de filer der lægger i en mappe på serveren automatisk bliver flyttet ned til en mappe på min pc.
kører windows 7.
tak for hjælpen på forhånd
Avatar billede pstidsen Novice
10. april 2011 - 16:56 #1
Der er sikkert en smartere måde, men du kan gøre det sådan her:

Installer Dropbox og Goodsync på begge maskiner.

På serveren får du Goodsync til at smide filerne ind i din Dropbox. På den anden computer får du Goodsync til at smide filerne fra din Dropbox til din pc.

Denne metode er gratis op til 3 GB.
50 GB koster: $9.99 (52 DKK) per måned eller $99.00 (518 DKK) per år.
100 GB koster: $19.99 (105 DKK) per måned eller $199.00 (1042 DKK) per år.
Avatar billede zetto123 Nybegynder
10. april 2011 - 17:06 #2
desværre jeg tror jeg vil fortrække en anden løsning, og aner heller ikke hvordan jeg skal få installeret dropbox og goodsync på serveren.
min server er en NAS server fra synology, og vil ikke betale for løsningen.
kan man ikke gøre det på en eller anden måde i windows 7?
Avatar billede pstidsen Novice
10. april 2011 - 17:18 #3
aner det ikke... håber du får brugbart svar
Avatar billede zetto123 Nybegynder
10. april 2011 - 17:20 #4
hmm okay :)
men tak for hjælpen
Avatar billede zetto123 Nybegynder
15. april 2011 - 12:13 #5