Avatar billede trim Praktikant
09. april 2011 - 16:19 Der er 1 løsning

itunes albumsammensætning

Jeg har et stort problem med musik jeg overfører til itunes. Jeg har en del album, hvori der ikke er samme kunstnere. De lægger sig så spredt i itunes istedet for i album til stor irretation. Og når jeg så ønsker at høre musik på min iphone vil den kun spille et nummer af gangen istedet for hele albummet.

Jeg ønsker ikke at ødelægge informationerne i de enkle numre og ændre navn.
hr prøvet at markere alle numre fra samme album og højreklikke> sortering> samme album, uden held
Avatar billede trim Praktikant
09. april 2011 - 16:44 #1
har fundet løsningen. Man markerer alle sangene hvorefter man højreklikker og går i info. Deri navngiver man albumkunster til albumnavnet så virker det uden at ødelægge navne på solister:-)