Avatar billede Slettet bruger
08. april 2011 - 17:18 Der er 1 kommentar

Surftown og Wordpress

Hej,

Jeg må ærligt indrømme, at jeg er amatør på dette område, så jeg håber, at I kan bære over med mig

Jeg er i gang med at lave en vigtig hjemmeside, til det har jeg købt et webhotel hos Surftown. Jeg har brugt Wordpress til at lave siden. Men derfor hed min side mitdomæne.dk/wordpress, hvilket jeg gerne ville have ændret. Jeg har fulgt denne guide: https://surftown.dk/support/hvordan-flytter-jeg-min-wordpress-blog-til-roden-af-mit-domaene

Nu er det imidlertid sådan, at jeg i Wordpress-kontrolpanelet har kommet til at skrive, at den skulle linke til mitdomæne.dk/wordpress, som så ikke eksisterer mere. Taster man mit domæne ind, så kan jeg bare logge ind på mit webhotel.

Jeg skriver her, fordi de har en lang ventetid på support, så jeg håbede, at mens jeg ventede, at nogen måske havde et svar.

Beklager ulejligheden.
Avatar billede helt83 Nybegynder
23. maj 2011 - 16:16 #1
Hej Zurawski nu ved jeg ikke hvor meget du har lavet ved din hjemme side, men du kan "bare" afinstallere wordpress i Surftown kontrol panelet (du sletter alt). Hvorefter du kan installer den igen, men dette dur ikke hvis du har lavet en masse.

mvh
Helt83