Avatar billede ranni Forsker
08. april 2011 - 11:16 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Blande musik.

Hej.
Jeg har møjsommeligt blandet forskellige numre fra mine CD i en mappe i ønskelig rækkefølge, men når jeg lægger dem i NERO sorteres de i kunstnere eller CD navn altså bliver min rækkefølge spoleret.
Jeg mener også man kan fravælge "stilhed" mellem numrene --- men om jeg kan finde indstillingerne --- nixen !!!
Jeg kører Win 7 64
          Nero 9 og 10
Avatar billede 220661 Ekspert
08. april 2011 - 15:27 #1
Tror problemet er at du ikke brænder den som "disk at once", hvor du får muligheden for at fjerne de 2 sek.
http://www.cdrinfo.com/forum/tm.asp?m=131423 indlæg 2
Hvis du markerer filerne en ad gangen, laver den så også en opdeling?
Avatar billede ranni Forsker
08. april 2011 - 17:34 #2
Hej 220 osv
Om jeg så tager dem enkeltvis lægger de sig i bunter efter kunstnernavn.
I oprindelig mappe lægger de i nummerorden men overfører jeg dem alle ligger de igen efter kunstner
Avatar billede ranni Forsker
08. april 2011 - 21:53 #3
Jeg har prøvet en del brænderprogrammer nu, alle bryder min sortering op og deler så op i  grupper efter kunstnernavn
Avatar billede 220661 Ekspert
09. april 2011 - 07:30 #4
Når du brænder gør du det så som "track at once"?
I følge den tråd jeg kiggede i skulle det gøres som "disc at omce".
Jeg har ikke den opdeling på det program jeg bruger (Ulead moviefactory 4 disc creator)
Jeg har ikke brugt Nero siden 2005. Grunden er måske at jeg havde samme problem som dig. Jeg kan ikke huske det.
Avatar billede ranni Forsker
09. april 2011 - 12:00 #5
Jeg har omdøbt alle stykker til kun nummer og så bliver de lagt på brænderen som nr. 1 og så 10 ere , 2 og 20 ere o.s.v.
Men det jo en lang proces, når der er 108 MP3
numre på 1 CD.
Jeg har også Ashampoo brænder i købt udgave, men der er de samme problemer.
Jeg vil prøve Ulead i trial og se om problemerne er de samme
Avatar billede ranni Forsker
28. april 2011 - 09:26 #6
Problemet ikke løst, så jeg lukker