Avatar billede JOHN2041 Nybegynder
07. april 2011 - 22:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvad er HTML koder? Generalt

Hej Alle

Jeg er for nylig begyndt, at interesser mig for IT, m.m. Og er så ved at forsøge med mig hjemmesider. At lave min egen hjemmeside. Til information, bruger jeg pt. Weebly.com. Men ja, jeg har set der står noget med HTML koder. Jeg ved så meget at, det noget til hjemmesiden, som at lave videre på den med koder. Men jeg ved ikke lige, hvordan og hvorledes med det. Altså først og fremmest vil jeg gerne vide hvad det er, før jeg begynder at studere det, til brug.

Undskyld for stave fejl. Det er ikke lige min stærke side. Men håber i vil svare. På forhånd tak :-)
Avatar billede morten-bork Nybegynder
07. april 2011 - 23:05 #1
Avatar billede lzs Nybegynder
07. april 2011 - 23:06 #2
Avatar billede jannavictoria Nybegynder
08. april 2011 - 05:46 #3
http://en.wikipedia.org/wiki/HTML

HTML er dig grundlæggende grundlaget for at opbygge ​​websider, links og websteder.