Avatar billede Slettet bruger
07. april 2011 - 12:53 Der er 1 løsning

Lyd på HDTV via HDMI

Hej allesammen

Jeg har problemer med at få lyd på mit HDTV via HDMI fra min bærbar, alt andet fungerer fint, dvs. at skærmbilledet bliver vist på TV'et, men der kommer ingen lyd.

Mit TV bliver vist under afspilningsenheder og er sat som standard, når mit TV er tilsluttet. Men den bliver ved med at stå som muted, og lige meget hvad jeg gør, kan jeg ikke unmute den.

Det har virket fint før, inden jeg formaterede min pc.
Jeg har søgt efter opdatering af driveren, men det er den seneste driver der er installeret.

  Hardware:
  ATI High Definition Audio Device
  (ATI Mobility Radeon HD 4570)

  Styresystem:
  Windows 7 64bit

  Software:
  VLC Player
  Windows Media Player

Jeg kan sagtens få lyd over på TV'et med en anden computer, så det har heller ikke noget med TV'et at gøre.

Håber der er nogen der har en idé til hvad det kan være der er galt.

Tak på forhånd.
Avatar billede Slettet bruger
07. maj 2011 - 19:15 #1
.