Avatar billede Slettet bruger
06. april 2011 - 11:15 Der er 1 løsning

Overvågningskamera - trådløst - udendørs

Har scannet edb-priser for noget brugbart - som samtidig ikke koster en formue.

Der er tilsyneladende to generationer af kameraer. Dels dem med de gamle CCD'er på 480 linier, og dels CCD'er med højopløsning. D-Link har nogle typer med voldsomt avancerede features, herunder 1080x opløsning.

Men deres udendørsmodel koster over 5.000 kr. medens deres indendørs model koster lidt over 1.000 kr.

Er der nogen, der har erfaring med dette område?

Er der herunder nogen, der har erfaring med at montere en indendørs-model udendørs?
Avatar billede Slettet bruger
23. april 2011 - 11:29 #1
Lukker...