Avatar billede tedbundyinc Nybegynder
30. juli 2001 - 23:49 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Video uden scart ind! Hvordan får jeg scart om til antennestik???

Jeg har et kæmpe problem!

Jeg har en video uden s-vhs eller scart indgang, men jeg vil meget gerne kunne optage det signal, der kommer fra min computer. Hvordan kan jeg få lavet scart signalet om til antenne (coaxial) signal? Findes der ikke en eller anden smart lille converter, eller skal jeg til at investere i en helt ny video med scart indgang?

Somebody help me!

Jeg er desperat.

Der er flere point at hente, hvis DU/I kan hjælpe mig!
Avatar billede superib Nybegynder
30. juli 2001 - 23:54 #1
S-VHS og scart udgange bruges normalt også som indgange... vis din computer overhovedet ikke har et s-vhs ellet scart stik... KØB EN NY!! :)

Ellers er svaret at købe en lille fiks box... Det kan de sikkert hjælpe dig med i Fona...
Avatar billede superib Nybegynder
30. juli 2001 - 23:55 #2
ups... ikke computer... men video... :)
Avatar billede msmows Nybegynder
30. juli 2001 - 23:57 #3
Køb en videomodulator, den omsætter et audio/video-signal til et antennesignal (vhf/uhf).
Avatar billede superanden Nybegynder
31. juli 2001 - 01:22 #4
Muligvis er det fordi dit grafikkort ikke har video in
Avatar billede msmows Nybegynder
31. juli 2001 - 01:45 #5
>superanden - øøhhh - prøv lige at læse spørgsmålet igen.
Avatar billede kvorning Nybegynder
13. august 2001 - 15:05 #6
Hej!

Et SCART-stik, på f.eks. en video eller et TV, defineres IKKE som en ind eller udgang. Et SCART-stik er begge dele både for lyd og billed.
Dvs. hvis du har et SCART-stik i din video kan du med sikkerhed få billed ind i video\'en - altså så du kan optage fra din computers udgang.
Avatar billede gertk Nybegynder
15. august 2001 - 13:03 #7
slet ingen komposite muligheder