Avatar billede Ialocin Novice
03. april 2011 - 14:28 Der er 1 løsning

Hvordan tilgår jeg en undermappe i min TDC mailboks fra min HTC Incredible ??

Hej Eksperter

Jeg har fået sat min HTC Incredible op mod min TDC mailboks.

Krøllen er bare, at jeg har 2 mailadresser tilknyttet min mailboks ... Al post til de 2 mailadresser bliver sorteret ned i hver sin mappe på/i mailboksen ... og det er, som det skal været ;o)

Der hvor jeg søger hjælp er:

Når jeg tilgår TDC mailboksen fra min HTC Incredible via en konto som peger på en af mine to mailadresser ... ledes jeg direkte ind på forsiden af TDC mailboksen, istedet for ind i den resepktive mappe der hører til den resepktive mailadresse ?????

Spørgsmålet er derfor:

Hvordan tilgår jeg mine undermapper, der på TDC serveren er knyttet til en mailadresse i min TDC mailboks, fra min HTC Incredible ??

OBS:
Har været forbi TDC telefonsupport ... som siger, at problemet ikke ligger hos dem, men hos Smartphone udbyderen ????!!!

Med venlig hilsen, Nicolai Fogt
....
Avatar billede Ialocin Novice
03. april 2011 - 22:40 #1
Hej Eksperter

Jeg har fundet et acceptabelt svar i TDC´s Forum, som umiddelbart gi´r mening.

Her er svaret:

En mobiltelefon har ikke de samme options som et avanceret mailprogram har. Når du opsætter din mobil til at hente mails på din mailserver, så vil mobilen automatisk tilgå indbakken og kan derfor ikke få adgang til de mails som du ved hjælp af "Sorteringsregler" har videreekspederet til nogle underliggende mapper.

Mvh FN

......

med venlig hilsen Nicolai