Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
01. april 2011 - 09:29 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Mulighed for at kommentare nyhedsartikler på PCworld.dk

Er det muligt at i kan oprette en funktion så man kan kommentere/debatere nogle af alle de mange gode nyheder på PCworld.dk?

F.eks så er der denne:

http://www.pcworld.dk/art/114997?a=exp&i=0

Som f.eks kunne være interessant at læse brugernes svar/kommentare til.
Avatar billede Poko1 Ekspert
01. april 2011 - 09:38 #1
Hmmm. jeg ved ikke om dags dato kunne have en betydning???
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. april 2011 - 19:55 #2
Hvorfor kommentere en aprilsnar?
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
02. april 2011 - 19:16 #3
Nå ja, men jeg mente sådan generelt.

http://hc.pcworld.dk/galleri/gamermus2011?a=exp&i=0

Denne artikel er for mit vedkomne mega relevant, og det kunne være fedt at tilføje en kommentar da jeg selv har erfaring med de mus som der bliver testet. I øvrigt så er der godt nok mange fede artikler fra PCworld/hardwarecentral.
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. april 2011 - 20:35 #4
Nu er jeg med, og ja det kunne være en god ide.
Evt. kunne det gøres i et forum, så folk der ikke er interesseret i at læse andre folks meninger slipper for at læse div. kommentarer.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
03. april 2011 - 10:14 #5
Der er jo mange gode artikler fra PCworld, så det ville være en kanon god feature hvis man kunne debatere dem enten direkte i en kommentarsektion nedenunder artiklen, eller som john foreslår i et seperat forum.
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. april 2011 - 14:46 #6
Forummet nemlig findes allerede.

Hvorfor ikke bare bruge eksperten...? :)
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
06. april 2011 - 11:25 #7
Jeg vil hellere end gerne bruge eksperten ( og det gør jeg ), men det jeg hentyder til er en kommentarsektion, nedenunder artiklen, hvor folk kan kommentere anmeldelsen/det hardware som bliver anmeldt. F.eks den artikel med de bedste gamermus, der ville jeg godt havde smidt en kommentar da jeg selv har erfaring med ( næsten ) alle de mus som der bliver anmeldt. Men som sagt, det er bare et forslag :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. april 2011 - 17:52 #8
Om det er under i et forum for sig er vel hip som hap? :)
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
13. april 2011 - 19:50 #9
Godt forslag. Vi arbejder pt. på at tillade kommentarer på Hardware Central og et par andre sites.

Jeg er i tvivl om vi åbner for kommentarer på PCW nyheder, alene af den grund at hvis man åbner skal man også være admin - og det tager tid fra artiklerne.

Se f.eks. her hvad der kan ske: http://www.comon.dk/nyheder/comon-lukker-for-apple-debat-1.452410.html
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
13. april 2011 - 21:27 #10
Apropos forum så tror jeg at løsningen er både og. Eksperten er rigtig god til det som den gør: Skaffe løsninger på konkrete problemer. Dvs. målrettede indlæg.

Eksperten er derimod ikke så god til at håndtere løs snak og mere generelle "hvad synes I om X" spørgsmål / debatter som netop ofte ender i åbne spørgsmål fordi der ikke er en egentlig løsning.

Heldigvis kan de to ting sameksisterer...
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
14. april 2011 - 20:59 #11
Yep. Jeg ville gerne havde haft mulighed for at smide en kommentar nedenunder artiklen med tests af diverse gamiing mus.

Den med comon.dk kender jeg alt for godt, det er typisk når der bliver stillet spørgsmål som f.eks "mac vs. pc" så kommer alle fanboys rendende og det udmunder hurtigt i flamewars osv. den slags har vi gudskelov ikke her på Eksperten.dk hvor alting foregår i en god og hjælpsom tone :)