Avatar billede KenF Nybegynder
28. marts 2011 - 11:03 Der er 4 kommentarer

Oprydning i registerdatabase etc

Findes der et produkt der kan rydde op i registerer og fjerne uønskede ting?

Hvis det trods beskyttelsesprogrammer er lykkedes nogle at lægge noget ind på din computer og kan hemte data ud f.eks ens yahoo adresseliste. Hvordan kan man sikre at det kan fjernes (helst uden tab af data på pc'en?
Avatar billede Slettet bruger
28. marts 2011 - 11:26 #1
ccleaner bruges af det fleste

http://www.filehippo.com/download_ccleaner/

revo uninstaler til programmer

freeware versionen

http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html

m.v.h
Avatar billede Vandreren Novice
28. marts 2011 - 16:23 #2
"yahoo adresseliste" er næppe gemt i Registry (registreringsdatabasen).

Sørg for backup, før du foretager ændringer i Registry. :)
Avatar billede iJonas Nybegynder
14. maj 2011 - 08:38 #3
Jeg anbefaler IKKE registry "cleaning". Din computer kan blive "unbootable" hvilket vil sige at du er i fare for ikke at kunne starte din computer... Men det er op til dig...
Avatar billede Slettet bruger
14. maj 2011 - 09:08 #4
nåh det gør den ikke
hvordan skulle den så virke hvis den ikke havde en nøgle i regedit

hallo