Avatar billede Lundebaby Nybegynder
26. marts 2011 - 13:05 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Flash menu kan ikke vises på hjemmeside!?

Jeg har lavet en flash menu i et program som hedder Sothink Flash Menu (- fordi jeg ikke kan finde ud af at lave det i Adobe flash ...) men jeg synes programmet var/er super godt og jeg trykkede på knappen publish og view copy code og resource files. Men så når jeg har lagt alt fra min hjemmeside ind på one.com så viser den alt andet end menu'en, og dem inde fra one.com, siger at der er en fejl i menuen. Kode har jeg her:

<p><a href="http://www.menu-flash.com"  style="display:none;visibility:hidden;">Flash Menu</a></p>
<script type="text/javascript">
<!--
  st_siteroot=""
  st_swfpath="menu.swf";
  o={}
  o.position="static";    o.clear ="both";
  o.width ="1";    o.height = "1";    o.left = "1";    o.top = "1";
  o.id = "Menu";
  if(!window.location.href.indexOf("file:") && st_swfpath.charAt(0)=="/")
    o.src = st_siteroot+st_swfpath;
  else
    o.src = st_swfpath;
  o.vars="flashid=Menu&menuId=0&dirPath=&siteRoot=";
  document.write(SFMGetFlashHTML(o));
//-->
</script>

Nogen som kan se fejlen? Min kæreste og jeg synes at vi har prøvet alt :(
Avatar billede keysersoze Guru
26. marts 2011 - 13:23 #1
Det mest normale er at det ikke er alt der er uploadet eller at henvisningen til en eller flere filer ikke er korrekt - hvis ovenstående virker når i tester lokalt vil det også virke på webhotellet såfremt de 2 ting er på plads.

Giv evt et link hvis vi skal kunne komme det nærmere.
Avatar billede claes57 Ekspert
26. marts 2011 - 13:35 #2
overvej lige, om apple-dimser skal kunne se jeres menu.
Avatar billede Lundebaby Nybegynder
26. marts 2011 - 14:48 #3
vi fandt selv ud af det, stien i xml dokumentet var forkert den var sat til c:/ stien i stedet for selve webstien, dette er nu løst og virker super.

Keysersoze: du kan smide svar, så får du pointene.

siden er www.lundesdesign.dk hvis i vil se.
m.v.h.
Avatar billede keysersoze Guru
28. marts 2011 - 17:52 #4
svar :)