Avatar billede mohamedinho Nybegynder
25. marts 2011 - 18:14 Der er 6 kommentarer

Netværksproblemer med Acer (vigtigt)

Hej
Jeg har et problem med at komme på nettet i øjeblikket. Det er ikke selve netværket, der er problemet, da man kan komme ind med alle andre computere. Det er som følge deraf et problem med min computer. Jeg har har en Acer aspire 7535. Når jeg diagnosticer problemet, får jeg følgende besked: "Der er problemer med driver eller hardware med netværkskortet "Atheros AR5B91 Wireless Network Adapter" på denne computer". Er der nogen, der ved, hvordan jeg løser problemet.
PS: Det skal siges, at jeg skriver fra en vens computer

På forhånd - tak
Avatar billede E-Gon Nybegynder
25. marts 2011 - 18:30 #1
Har du tændt for dit trådløse netværk
Avatar billede mohamedinho Nybegynder
25. marts 2011 - 18:35 #2
Ja, der står, at det er tændt, men knappen lyser ikke, som den plejer at gøre.
Avatar billede 220661 Ekspert
25. marts 2011 - 18:37 #3
Du kan hente driveren på Acers hjemmeside:
http://www.acer.dk/ac/da/DK/content/drivers
Du kan gå i enhedshåndteringen og fjerne det trådløse netkort. Genstat pc og Windows finder hardware og installerer de drivere der er tilknyttet.
Avatar billede 220661 Ekspert
25. marts 2011 - 18:38 #4
Ps inde i enhedshåndteringen står kortet med gul anmærkning. Hvad er fejlkoden? kode+tal
Avatar billede mohamedinho Nybegynder
25. marts 2011 - 18:40 #5
Problemet er løst. Jeg genstartede blot computeren. Ellers tak for jeres hjælp.
Avatar billede 220661 Ekspert
25. marts 2011 - 18:54 #6
Okay. Husk at lukke tråden igen.