Avatar billede Slettet bruger
23. marts 2011 - 15:42 Der er 1 kommentar

DreamWeaver problem på Mac (Vil ikke Starte)

Hej alle!

Jeg har et problem med at køre DreamWeaver på min mac snow leopard. Jeg har kontaktet adobe, og de siger nu at jeg har en fejl på min mac konto, da programmet godt vil køre på en anden admin konto. Begge er admin, men jeg vil jo kun have 1 konto, hvor det hele fungere. Jeg har lavet disk test, men uden at det virker. Nogen som kender til mit problem?
Avatar billede Tudesky Nybegynder
01. september 2011 - 23:29 #1
Hej ronnierockrod.

jeg har haft det samme problem, den ene dag virkede det og dagen efter virkede det ikke. jeg prøvede alt muligt of gik samme svar at jeg skulle bruge en anden konto da der var en fejl/virus kald det hvad man vil på min adm. bruger...

det kunne jeg ikke bruge som et svar, og begyndte derfor at lede efter forskellige opdateringer på nette.

denne her virkede for mig. det er nr. 2 på siden du skal bruge.

Dreamweaver CS5 11.0.4 Updater
05/02/11 This update enables you to continue using the BrowserLab extension for Dreamweaver CS5 with the latest version of BrowserLab (released on May 2, 2011). This update also includes a critical fix for the SFTP protocol and updates previously provided by the Dreamweaver CS5 11.0.3 Updater, 11.0.2 Updater and BrowserLab/Dreamweaver CS5 integration update.

http://www.adobe.com/support/dreamweaver/downloads_updaters.html#dwcs51104

du kan også prøve efterfølgende af opdatere med denne her, men den kunne jeg ikke bruge.

http://www.adobe.com/support/dreamweaver/downloads_updaters.html#dwcs51104

Dreamweaver CS5.5 11.5.1 Updater
06/09/11 This update addresses errors in Dreamweaver CS5.5 that result from attempting to perform the Easy Install for Android devices. The Easy Install option appears in the Configure Application Framework dialog box (Site > Mobile Applications > Configure Application Framework).

held og lykke

Tudesky