Avatar billede tzwon Nybegynder
23. marts 2011 - 10:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Feedback ønskes Vinderhimlen.dk

Hej

Jeg kunne godt tænke mig lidt feedback på min nye hjemmesiden.
www.vinderhimlen.dk

På forhånd tak.

Med venlig hilsen
Asker
Avatar billede nissen2630 Novice
23. marts 2011 - 10:35 #1
Ser godt ud.

En lille fejl jeg ville rette :-)
"Hvis du fejl eller ønsker at kontakte os. Bedes du sende en email til mail("a")kamerabloggen.dk"
Avatar billede tzwon Nybegynder
23. marts 2011 - 10:41 #2
Hej nissen2630

Super mange tak, det ville jeg aldrig have opdaget selv :)

Med venlig hilsen
Asker
Avatar billede mikaelch Novice
23. marts 2011 - 10:51 #3
lave links med en streg under eller lav kun en farve som links farve lige er det blandt samme ,derved at komme rundt på siden , vis det vælges noget så kan ses hvad der er undersider på siden

husk mere tekst på siden das det er udgående links til andre sider skal siden videre formidle en viden
Avatar billede tzwon Nybegynder
21. april 2011 - 22:59 #4
Tusind tak for jeres feedback