Avatar billede VILBRAND Nybegynder
22. marts 2011 - 22:34 Der er 6 kommentarer

Proceslinje i Win 7 Ultimate forsvinder

Hej Eksperter!

Jeg er stødt på et problem der irriterer mig grænseløst. Min proceslinje forsvinder med jævne mellemrum totalt - kun windows (start) knappen forbliver synlig. Ved genstart af computeren kommer den igen i nogen tid, men forsvinder så igen.I enkelte tilfælde får jeg den også igen - midlertidigt - ved at køre et fuldskærm program, f.eks se en video. Nogen forslag, der ikke indbefatter geninstallering af windows? Der er ingenting der virker ved at redigere i indstillinger for visning af proceslinje - resultatet er det samme!
Avatar billede TheYaXxE Juniormester
22. marts 2011 - 22:50 #1
Kan ikke helt se hvad det kan skyldes... Men du skal endelig ikke formatere og geninstallerer af den grund. Det er altid sidste løsning.

Jeg ville anbefale "Systemgendannelse". Her kan du gendanne computeren til et tidligere tidspunkt, hvor det hele virkede fint.

Bare tryk på start knappen og skriv "Systemgendannelse" i søgefeltet.

Håber det hjælper :)
Avatar billede VILBRAND Nybegynder
22. marts 2011 - 22:57 #2
Det kan jeg ikke for, problemet ligger længere tilbage end jeg kan gendanne til. Kan kun gå tilbage til 16/2-2011 og det er ikke godt nok :-S
Avatar billede Poko1 Ekspert
22. marts 2011 - 23:20 #3
Avatar billede VILBRAND Nybegynder
23. marts 2011 - 23:01 #4
Kanon svar poko1, hvis det er løsningen er point dine ! Prøver det lige..
Avatar billede VILBRAND Nybegynder
23. marts 2011 - 23:28 #5
Hmm kan ikke få den til at virke...når jeg har brændt den ud og booter fra den skriver den "Windows indlæser filer" men så sker der ikke mere, den stopper simpelthen bare...Jeg har tjekket at det er den rigtige version jeg downloadede. Hvad kan løsningen så være?
Avatar billede lillearden Nybegynder
26. august 2011 - 16:04 #6
Jeg sidder med samme problem, og ser frem til et godt forslag.