Avatar billede kmrhxlll Nybegynder
22. marts 2011 - 20:58 Der er 5 kommentarer

Tilslutte Canon 60D til computeren, mens jeg filmer.

Hej :-)
Jeg har lige købt mig et Canon 60D spejlreflekskamera og er super glad for det.
Jeg er dog i tvivl om, hvordan jeg kan tilslutte kameraet til min computer under filming af video. For at forklare helt præcist, kunne jeg godt tænke mig at kunne se filmen på min computer imens jeg filmer den, for at være helt sikker på, at alt er i fokus osv. Ved nogen, om det kræver specielle ledninger eller hvordan og hvorledes?
Jeg har forresten en Macbook, hvis det gør nogen forskel?
På forhånd tak :-)

Klara
Avatar billede fhansen82 Mester
23. marts 2011 - 21:15 #1
Kameraet kan kun tilsluttes et TV og vise billede samtidigt med optagelse. Dette kan ikke gøres på PC/MAC. Kamaraet kan ikke fungere som webcam.
Avatar billede fhansen82 Mester
23. marts 2011 - 21:16 #2
Glemte at skrive at svaret er i henhold til beskrivelse fra manualen til dit kamera fundet på Canons hjemmeside.
Avatar billede kmrhxlll Nybegynder
23. marts 2011 - 21:35 #3
Tak for svar :-) Jeg har dog imidlertid fundet ud af, at det er muligt med medfølgende software og ledning :D
Avatar billede fhansen82 Mester
23. marts 2011 - 21:41 #4
Fedt. Sjovt at jeg ikke kunne finde noget om det i manualen.
Avatar billede fhansen82 Mester
06. august 2011 - 20:33 #5
Lukker du venligst spørgsmålet :O)