Avatar billede holmmorten Novice
21. marts 2011 - 21:30 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvilket patchpanel

Hej alle

Jeg skal have samlet alle mine patchkabler i et panel af en eller anden slags.

Alle mine kabler er cat6, men jeg er ret sikker på, at de ikke er skærmede.

Da jeg ikke har noget skab/rack, så søger jeg noget, som evt. kan monteres på væggen. Alternativt noget, som nemt kan bygges ind i noget træplade eller lignende.

Der findes vist mange tusinde slags, og jeg har svært ved at se forskellen. Der er også noget med den måde, som man connecter kablerne på?

Det skal helst være en 24 stk.

Nogen der har noget, som de vil anbefale?

MVH

Morten
Avatar billede chalde Seniormester
21. marts 2011 - 21:49 #1
Avatar billede holmmorten Novice
22. marts 2011 - 10:06 #2
Hej

Dem havde jeg luret på, men de er cat5 - har det noget at side i forhold til, når det er cat6 kabler, som skal monteres i det?

Hvad er forskellen på cat5 og cat 6?

MVH

Morten
Avatar billede holmmorten Novice
22. marts 2011 - 17:11 #3
Gør det nogen forskel, om der sidder et cat5e panel på cat6 kabler? Jeg ved simpelthen ikke nok om det - men udvalget i cat5e er klart større - i hvert fald i forhold til vægmontering.
Avatar billede holmmorten Novice
28. marts 2011 - 08:10 #4
lukker